Istinit opis i vjerodostojne fotografije za bržu prodaju
Razmišljate o prodaji svog automobila na Njuškalu, a ne znate odakle krenuti?! Ne brinite, tu smo da vam pomognemo s nekoliko jednostavnih i korisnih savjeta koji će sigurno povećati vašu šansu da zadovoljno protrljate ruke nakon uspješno obavljenog posla! Svi oni koji se upuštaju u prodaju svog rabljenog automobila nadaju se, naravno, da će ga prodati po pristojnoj cijeni, što nije uvijek lak, jednostavan i brz proces.
Ponekad se događa da automobil bude oglašen neko vrijeme, a bez velikog interesa potencijalnih kupaca. Razlozi za to mogu biti brojni, međutim, neki od njih su zasigurno oni na koje se itekako može utjecati, pa neke intervencije koje mogu na prvu loptu djelovati banalno i beznačajno, mogu činiti ogromnu razliku u interesu kupaca za vaš automobil. Na primjer, iako interes potencijalnih kupaca generalno ne ovisi u velikoj mjeri o godišnjem dobu, odmoru i slično, ipak se pokazalo, prema našim podacima, da je potražnja za automobilima nešto veća u proljeće i jesen, tako da je upravo sada vrijeme kad bi trebali početi s pripremama za prodaju.
S godinama se automobil, naravno, „troši“ jer doživi mnoga iskustva koja na njemu ostavljaju više ili manje vidljive tragove. Ulaganje u popravke, razumije se, košta, i jasno je da nema smisla ulagati veliki novac u dotjerivanje jako starog i potrošenog auta. Međutim, neke manje intervencije, čak i u tom slučaju, mogu napraviti razliku, a vas neće koštati mnogo. To se odnosi na jednostavno poliranje, saniranje manjih ogrebotina, bojanje oštećenih naplataka i poklopaca te dotjerivanje plastike na branicima i vratima. Ne treba niti reći da je od velike važnosti pobrinuti se za očite mehaničke nedostatke i temeljito, profesionalno čišćenje automobila.
Kao i pri svakoj prodaji, jedan od krucijalnih momenata je adekvatno određivanje cijene tako da ona ima smisla s obzirom na trenutnu situaciju na tržištu. To nije uvijek tako jednostavno, pogotovo zato što većina nas, razumljivo, želi prodati po što većoj cijeni, međutim važno je pri formiranju cijene ostati hladne glave, tj. realan i objektivan. Proučite dobro cijene konkurentskih oglasa, prvenstveno onih oglašenih automobila koji su najsličniji vašem. Također, u vašem je interesu da automobil prodate u što kraćem roku, ne samo zato što eventualno novac trebate odmah, već i zato što vaš automobil s vremenom gubi na vrijednosti i zato ga je važno od starta nuditi po cijeni po kojoj se zaista i može prodati.
Isto tako, potrudite se da raspolažete sa što više informacija o svom autu. Većina kupaca se dobro informira prije kupnje, pa je vrlo važno da znate odgovor na svako bitno pitanje. Neinformiranost može biti opasna jer kod kupca može stvoriti dojam da mu želite podvaliti automobil, zato budite iskreni i dajte zainteresiranima točne i cjelovite informacije. To se odnosi, ne samo na eventualni usmeni razgovor, već i na vašu početnu prezentaciju automobila u samom oglasu, gdje je bitno istaknuti što više konkretnih detalja.
Fotografirajte automobil iz svih perspektiva i kuteva, tako da što vjernije prikazuje stvarno stanje stvari, a u tekstu navedite što je više moguće detalja i podataka jer se pokazalo da takvi oglasi imaju više pregleda i upita. Ono što također možete napraviti da povećate vidljivost svog automobila i istaknete se među mnoštvom drugih oglasa, je iskoristiti neku od Njuškalovih opcija pri oglašavanju a to su: Skok na vrh, Vau vau i Super Vau pozicije! Nadamo se da će te iskoristiti neke od naših savjeta, a vaš Njuškalo vam, kao i uvijek, želi brzu i uspješnu prodaju!