BMW X5, Mercedes ML klasa i VW Touareg najtraženiji su SUV automobili

Na Njuškalu je tijekom kolovoza predano čak 33 tisuća novih oglasa osobnih automobila. Prema karoseriji vozila, najviše su to kompaktne klase i limuzine. Prema tipu goriva, najveći broj odnosi se na dizel, a prema marki vozila najviše na Volkswagen. Također, zabilježen je najveći rast ponude terenskih i SUV vozila, čiji udio iznosi 7 posto. Gledano unutar segmenta tog segmenta, najveća ponuda odnosi se na Volkswagen Touareg i Mercedes ML klase. Pritom, najveći udio oglašavanih vozila je iz 2007. i 2008. godine.
Prošlog mjeseca zabilježeno je više od dva milijuna pretraživanja terenskih i SUV vozila, a među najpretraživanijim modelima su BMW X5, Mercedes ML klasa i VW Touareg. Čak 25 posto ponude terenskih i SUV vozila se odnosi na modele do 45 tisuća kuna, dok je srednja cijena ovakvih automobila na Njuškalu 80 tisuća kuna. Najskuplje vozilo iz navedene kategorije na Njuškalu je luksuzni BMW X6 M50d iz 2015. godine s cijenom od čak 957 tisuća kuna.
Volkswagen kao najzastupljenija marka vozila u Hrvatskoj pokazuje i najveći interes potencijalnih kupaca, dok je Opel na drugom mjestu s veličinom ponude oglašenih automobila, ali ipak s manjim udjelom pretraživanja (Indeks ispod 100) od, primjerice, BMW-a i Audija. BMW se nalazi na petom mjestu s udjelom u ponudi, ali je njihov udio u pretraživanju vozila na visokom drugom mjestu (Indeks iznosi 177). Audi se, pak, nalazi na šestom mjestu s udjelom u ponudi, dok im je udio pretraživanja na trećem mjestu (Indeks iznosi 139). Volkswagen, BMW i Audi tako su, prema recentnoj Njuškalovoj analizi, trenutno najpoželjnije marke vozila u Hrvatskoj.