Uspješno završi PayProtect transakciju i uz ocjenu ostavi i osvrt!

Uz dosadašnju mogućnost ocjenjivanja, kupci od sada mogu ostaviti i recenziju, odnosno osvrt na kupnju, nakon uspješno završene PayProtect transakcije.
Ocjenjivanje prodavača
Nakon što potvrdiš da je s pošiljkom sve u redu, možeš ocijeniti svoje zadovoljstvo trgovanja. Nakon potvrde o primitku pošiljke, pojavit će ti se skočni prozor u kojem je moguće ostaviti ocjenu od 1 do 5 te odgovoriti na dva dodatna pitanja koja nam služe kao povratna informacija o zadovoljstvu korištenja usluge PayProtect i procesu dostave.
Ocijeniti prodavača ne moraš odmah. Ocjenu možeš ostaviti naknadno koristeći PayProtect izbornik na izlistanju svih ponuda putem gumba “Ocijeni prodavača” ili putem e-mail obavijesti koje ćeš zaprimiti kao podsjetnik nakon 5 i 12 dana. Ocjenu ćeš moći ostaviti najkasnije 15. dan od uspješno provedene transakcije.
Ukoliko ne želiš primati podsjetnike za ostavljanje ocjene, moguće ih je isključiti u korisničkim postavkama.
Ostavljanje osvrta
Uz dosadašnju mogućnost ocjenjivanja, od sada možeš ostaviti i recenziju, odnosno osvrt na kupnju, nakon uspješno završene transakcije. Za ocjene od 1 do 3 ostavljanje osvrta uz ocjenu je obavezno, dok za ocjene 4 ili 5 sam odlučuješ želiš li ostaviti osvrt.
Ako si u ulozi prodavača, od sada imaš mogućnost izražavanja svog stava vezano za iskustvo trgovanja, time što ti je omogućeno javno odgovaranje na kupčev osvrt te proizvoljno pružanje kratke anonimne povratne informacije o samoj PayProtect usluzi. Tvoje iskustvo i mišljenje kao prodavača važno nam je radi poboljšanja usluge.
Ovo unaprjeđenje tebi kao kupcu predstavlja dodatnu sigurnost kupnje na platformi, a kao prodavaču omogućava izgradnju boljeg imidža kako bi te kupci prepoznali kao pouzdanog.