Nove oznake na karti, još bolji detaljni prikaz, a uskoro i slični oglasi!

Iza nas uskoro je još jedna uspješna godina, posebice kada je riječ o projektima koje smo lansirali za još kvalitetnije i naprednije korištenje. Osluškujući vaše potrebe, ali i digitalne trendove, svakog dana unaprjeđujemo naše kategorije radi bržeg pretraživanja, a uveli smo i nekoliko noviteta.
Promijenjen je detaljni prikaz oglasa, kako bi već na prvi klik bilo dostupnije još više informacija. Prikaz fotografija je veći, manje je scrollanja i klikanja kako bi se došlo do svih dostupnih informacija o predmetu prodaje, a gumbi za kontakt prodavača sad su istaknutiji pa mu je još jednostavnije poslati Njuškalo poruku ili ga nazvati, što je moguće napraviti i izravno kroz Njuškalo aplikaciju, bez napuštanja iste.
Među najvažnijima svakako je i novi prikaz lokacije oglasa na karti, koji je sada još detaljniji i pruža više informacija potencijalnom kupcu. Lokacija je, kažu istraživanja, ključna pri odabiru nekretnine za kupnju pa tako sada prilikom predaje oglasa, možete jednostavno birati između točnog prikaza adrese pomoću pina i približnog prikaza adrese pomoću kružnice.
Novi prikaz karte, kakav će zaživjeti na čitavom Njuškalu, trenutno je prisutan na kategorijama Nekretnine i Turizam, a na njemu je moguće vidjeti i sve obližnje oglase, kao i njihov broj, što potencijalnim kupcima itekako olakšava potragu.
S novim projektima ne stajemo niti u narednim mjesecima. Tako će uskoro njuškanje biti još intuitivnije, uz pomoć sličnih oglasa koje ćemo plasirati na temelju pretrage, koristeći sličnosti u fotografijama i opisu detaljno prikazanog oglasa. Slični oglasi prikazivat će se na temelju strojnog učenja, koje naš vrijedni Data Science tim razvija kako bismo sve naše funkcionalnosti na najnapredniji način u potpunosti prilagodili korisnicima.