Auto moto

Transparentnost prodaje: Kako izvješća o povijesti vozila mogu pomoći auto-kućama u Hrvatskoj

promo

Ako kupce upitamo što ih najviše brine pri kupnji rabljenog automobila, rijetko će reći da je to boja ili dizajn felgi. Riječ je o pouzdanosti i povjerenju. Je li kilometraža automobila lažirana? Je li ikada došlo do ozbiljne prometne nesreće? Je li doista pravilno održavan? Za auto-kuće ključno je pouzdano odgovoriti na ova pitanja – i tu izvješća o povijesti vozila, poput izvješća carVerticala, mogu pružiti vrijednu podršku kombinirajući pouzdane podatke i stručne uvide.

Izazovi prilikom svake prodaje automobila

Hrvatske auto-kuće suočavaju se s brojnim izazovima u svakom koraku prodaje rabljenih vozila. Čak i prije nego što automobil stigne na parkiralište, mnogi potencijalni rizici mogu utjecati na ishod posla:

  • Visoke stope uvoza. Mnogi automobili na hrvatskim cestama dolaze iz Njemačke i drugih zemalja EU. Iako uvoz povećava asortiman dostupan kupcima, vozila koja se kreću preko granica otežavaju auto-kućama provjeru njihove prošlosti, što povećava rizik pri kupnji u skladištu.
  • Manipulacija brojačem kilometara. Također poznato kao „skidanje“, lažiranje kilometraže na brojaču kilometara ostaje jedan od najvećih problema na tržištu rabljenih automobila. Automobil koji pokazuje 150.000 km možda je u stvarnosti prešao 250.000 km ili više. Takva odstupanja mogu dovesti u zabludu i trgovce i kupce, utječući na cijene, vrijednost preprodaje i povjerenje.
  • Kupci postaju sve oprezniji. Kupci istražuju, uspoređuju i često propituju prošlost automobila. Ako trgovac ne može dati jasne odgovore o prošlosti vozila, kupci mogu oklijevati, što potencijalno može dovesti do smanjenja povjerenja i gubitka prodaje.
  • Usklađenost s propisima. Čak i nenamjerne pogreške, poput prodaje vozila s neotkrivenim oštećenjem, mogu dovesti do pravnih i financijskih posljedica. Auto-kuće moraju pratiti povijest vozila i voditi točnu evidenciju kako bi se osiguralo da svaki prodani automobil ispunjava propise.

Učinkovito upravljanje tim rizicima zahtijeva transparentnu praksu koja pomaže trgovcima da održe kredibilitet i zadrže povjerenje kupaca.

Unesite carVertical izvješća.

Upoznajte carVertical – alat za uvid u prošlost automobila

carVertical nudi brz i jednostavan način provjere povijesti bilo kojeg automobila. Kako biste to učinili, sve što trebate je unijeti broj šasije automobila na carVertical web stranicu, a sustav će se pobrinuti za sve ostalo.

Nakon što zatražite izvješće, carVertical prikuplja podatke povezane s tim navedenim brojem šasije iz više od 900 međunarodnih izvora, uključujući vladine registre, osiguravajuća društva, agencije za provođenje zakona i drugih pouzdanih baza podataka.

Nakon prikupljanja svih dostupnih zapisa, sustav ispravlja pogreške i nedosljednosti, prevodi (ako je potrebno), organizira informacije u relevantne kategorije i obogaćuje ih vrijednim uvidima. Zatim primate informativno, lako razumljivo izvješće o povijesti vozila koje obuhvaća oštećenja, kilometražu, povijest krađe, pravni status i još mnogo toga.

Grafikon kilometraže u izvješću o povijesti automobila, prikazuje vraćenu kilometražu koju je otkrio carVertical

Prodajete rabljene automobile? Evo kako vam izvješća o povijesti vozila mogu pomoći

carVertical izvješća o povijesti vozila mogu pomoći auto-kućama da pruže točne informacije kupcima, pojednostave procese donošenja odluka i posluju transparentno. Točnije, izvješća pomažu u:

  • Upravljanju rizicima. Korištenjem provjerenih podataka u izvješćima, trgovci mogu donositi bolje odluke prilikom nabave vozila, smanjujući neizvjesnost i izbjegavajući potencijalne probleme nakon kupnje.
  • Uštedi vremena. Sa svim informacijama na jednom mjestu, trgovci automobilima mogu uštedjeti vrijeme na ručnom istraživanju i brže donositi odluke.
  • Bržoj prodaji. Kada kupci osjećaju da mogu vjerovati u ono što im se govori, osjećaju se sigurnije i brže sklapaju dogovore, što omogućuje auto-kućama da brže zaključe kupnje.
  • Zadovoljstvu kupaca. Pružanje jasnih i iskrenih informacija kupcima daje im mir, sprječava kajanje i poboljšava njihovo cjelokupno iskustvo kupnje.
  • Stjecanju prednosti nad konkurentima. Ne nude sve auto-kuće potpunu transparentnost, pa se one koje otvoreno govore o prošlosti automobila ističu na prepunom tržištu.

Uključite izvješća o povijesti automobila u poslovnu rutinu vaše auto-kuće

Korištenje izvješća o povijesti automobila jednostavno je i može se uključiti u gotovo svaku fazu procesa poslovanja vaše auto-kuće. Na primjer:

  • Prilikom nabave vozila. Koristite carVertical izvješća kako biste izbjegli rizične automobile prije nego što stignu u vaše skladište. Za auto-kuće koje žele testirati ovaj pristup u praksi, carVertical trenutno nudi paket od 10 izvješća po cijeni koja je inače dostupna samo pri kupnji paketa od 100 izvješća.
  • U marketingu. U svojim oglasima i materijalima za izložbeni salon istaknite da je vozilo provjereno na carVerticalu kako biste pružili dodatni sloj transparentnosti (ovo se ne može dovoljno puta ponoviti). To može pomoći uvjeriti potencijalne kupce, izgraditi povjerenje i istaknuti vašu auto-kuću od konkurencije.
  • Tijekom prodaje. Ponudite kupcu izvješće, bilo u tiskanom ili digitalnom obliku, kao dio prodajnog iskustva. Mnoge auto-kuće također koriste kratka carVertical izvješća koja na jednoj stranici sažimaju povijest automobila, često ih postavljajući na vjetrobransko staklo radi brzog pristupa.

Sažetak carVertical izvješća na jednoj stranici

Može se slobodno reći da je povjerenje jedan od ključnih faktora za kupce pri odabiru rabljenog automobila. Hrvatske auto-kuće koje su povijest automobila učinile dijelom svog poslovanja, ne samo da donose pametnije odluke, već i kupcima ulijevaju više povjerenja da kažu „da“.