Turizam

Dodatni sadržaji – dodatni gosti!

VODIČ ZA NAJAM 3

Ne možemo dovoljno naglasiti koliko je važno održavati čistoću apartmana koje iznajmljujete. Većina gostiju su uglavnom spremni progledati kroz prste kada se radi o nekim manjim propustima i sitnicama koje možda ne funkcioniranju, međutim, niti jedan gost vam neće oprostiti prljavštinu. U poslu iznajmljivanja turističkih objekata to je vjerojatno najveći grijeh koji vas može jako koštati, jer samo jedna recenzija u kojoj se gost žali na urednost i čistoću može vas „pokopati“ za jako dugo vremena, a od toga se teško oporaviti.

Čistoća nije nešto što trebate shvatiti olako i u tom smislu poduzmite sve potrebne mjere da apartman na vrijeme i detaljno uredite i očistite. Ako sami nemate dovoljno snage i vremena za to, pa vam se događa da su vam objekti nemarno i nedovoljno dobro očišćeni, razmislite o tome da platite neku osobu ili agenciju koja će vam pružiti tu uslugu. To naravno, to nije jeftino, pogotovo tijekom visoke turističke sezone, međutim dobro razmislite prije nego odlučite štedjeti upravo na ovoj stavci, jer bi vas dugoročno moglo koštati puno više nego što mislite.

Dodatni sadržaji

Konkurencija na tržištu iznajmljivanja svake je godine sve veća i surovija i više nije dovoljno imati lijep i uredan objekt da bi privukao gosta za kojeg se bori sve veći broj iznajmljivača. Da bi se danas istakli među morem drugih oglasa, uz kvalitetnu prezentaciju, morate ulagati u dodatne sadržaje koji će vaš apartman učiniti atraktivnijim i privlačnijim za gosta. Bazen se više gotovo i ne smatra dodatnim sadržajem, jer gotovo svatko tko ima dovoljno mjesta da ga napravi, u to je investirao novac. Veliki broj gostiju već u prvom pretraživanju filtrira kuće i apartmane tako da izdvajaju samo one koji imaju bazen. Zato, ako ikako imate mogućnost, uložite nešto novca i sigurno će vam se dugoročno isplatiti. Što se tiče drugih dodatnih sadržaja, stolni tenis, stol za biljar, stolni nogomet, dječje igralište, saune, igraće konzole itd. sigurno će privući goste koji sve više traže domaćine koji su im u svojim objektima spremni ponuditi što veći broj i što raznovrsnije zabavne sadržaje.

Popunjavanje objekata izvan glavne sezone

Hrvatska na žalost nije zemlja koja se može pohvaliti turizmom tijekom čitave godine, barem ne u značajnom smislu, i to je, naravno, bolna točka mnogih iznajmljivača kojima, osim tri udarna ljetna mjeseca, apartmani i kuće uglavnom zjape prazni. Taj je problem, razumije se, mnogo kompleksniji od pitanja razine individualnog angažmana iznajmljivača i tiče se mnogih varijabli na koje je nemoguće utjecati „odozdo“, međutim potpuno dignuti ruke od pokušaja da se posluje i izvan sezone nije do kraja razumno. Naravno da svi iznajmljivači nisu u istoj poziciji kada je u pitanju lokacija objekta za iznajmljivanje, jer nisu sve regije u zemlji jednako razvijene pa tako nemaju, barem za sada, niti jednaki potencijal za privlačenje gosta u pred sezoni i post sezoni. Međutim, fokusiranim i pažljivim promišljanjem poslovne strategije i primjenom određenih mjera moguće je ostvariti napredak u popunjenosti tijekom manje atraktivnih mjeseci u godini.

Jedna od takvih mjera je i održavanje kontakta sa starim gostima. Naravno da ih nećete svaki mjesec opterećivati s javljanjima, međutim, povremeno ih možete obavijestiti o posebnim akcijama i popustima van sezone, koje bi možda bili spremni prihvatiti. Isto tako, možete kontaktirati one goste koji su jednom poslali upit, ali nikada nisu izvršili rezervaciju iz nekog razloga. Dodatni sadržaji su također nešto što može privući goste i u drugim dijelovima godine, poput saune, unutrašnje jacuzzi kade, zatvorenog bazena ili teniskog terena. Ažuriranje kalandera i druga ažuriranja vašeg oglasnog prostora izvan sezone, također ne treba zanemariti. To su postupci koji ne zahtijevaju pretjerano mnogo truda, a povećavaju vidljivost vašeg apartmana i time  šansu za uspješnije poslovanje tijekom cijele godine.

Nadamo se da će vam neki od naših savjeta i preporuka biti korisni, a vaš Njuškalo želi vam mnogo sreće i uspjeha u budućem poslovanju!

Njušim li ja to tvoj komentar?