Sigurnost

Savjeti i upute za PRODAJU putem PayProtecta

PayProtect

Kod predaje oglasa označi polje „Želim prodavati putem PayProtecta“.

Za aktivne oglase, to možeš napraviti klikom na „Uredi“.

Ako prvi put koristiš PayProtect uslugu, morat ćeš proći kroz proces aktivacije, o čemu više pročitaj ovdje.

Među svojim porukama na Njuškalo webu ili u aplikaciji pronaći ćeš sve pristigle ponude kupaca. Također, kad kupac da svoju ponudu za tvoj oglašeni predmet, na e-mail će ti stići obavijest od Njuškala s informacijama o tome.

Automatski e-mailovi vezani za PayProtect stižu isključivo s adrese info@njuskalo.hr pa obrati pažnju na njezinu ispravnost.

Ako se slažeš s cijenom koju je kupac ponudio, u razgovoru s njim unutar Njuškalo poruka klikni na „Prihvati ponudu“ te predmet označi prodanim.

Nakon što kupac izvrši uplatu za navedeni predmet, ponovno će ti stići e-mail od Njuškala s obavijesti o tome te ćeš moći naručiti dostavnu službu.

Za prikup pošiljke potrebno je navesti samo ime i prezime, adresu na kojoj će dostavljač prikupiti paket te broj telefona za kontakt.

Status prodaje u bilo kojem trenutku možeš provjeriti na Moje Njuškalo – PayProtect – Prodaja, gdje će ti kraj svake ponude biti navedeno je li plaćena, otkazana ili kakvo je stanje pošiljke.

Kad predmet stigne do kupca kako je opisan i kupac potvrdi njegovu ispravnost, novac koji je kupac uplatio bit će preusmjeren na tvoj račun.