Savjeti za uspješniju prodaju na Njuškalu kao dobar početak nove priče

Detalji čine razliku i već na prvi pogled, neki su oglasi primamljiviji od ostalih. Zanima te kako postaviti 'profi' oglas?
Započinješ li u 2025. novo poglavlje na Njuškalu, čeka te puno novih prilika! Dodatna zarada, osvješteniji život, novi načini upravljanja kućnim budžetom… Ali, prvo, prodaja, odnosno postavljanje oglasa kojem je teško odoljeti. Krećemo od osnova, a savjete preporučamo i starim ‘njuškama’:
Fotografije
Prvi faktor uspješnog oglasa: fotografije i to u množini. Ne štedi na njima, jer kupcu pomažu donijeti odluku, a tebi brže prodati stvari. Fotografije moraju biti jasne, a ti razmišljaj kao kupac – koji su detalji bitni, koji bi tebe zanimali da sada kupuješ?
Istakni posebnosti i ono što smatraš prednostima, a postoje li oštećenja, uslikaj ih! Uz jasno objašnjenje u opisu, iskren oglas je kvalitetan, dok nedovoljno (važnih) informacija može imati negativnu reakciju kod kupca.
Biraj jasne, jednobojne pozadine bez suvišnih detalja poput zida ili poda. Ovisno o veličini i vrsti predmeta, poželjno je prikazati ga cijelog te iz više perspektiva dodatnim fotografijama, a fotografije koje prikazuju kako se predmet uklapa u prostor također mogu pomoći pri odluci. Fokusiraj se na posebnosti i detalje, koji će lakše ‘prodati’ i nemoj se previše zamarati umjetničkim dojmom. Najvažnije je da slike nisu mutne te da jasno odražavaju ono što prodaješ. Ovdje se cijeni transparentnost, ne filteri!
Dodatni razlog da obratiš pažnju na postavljanje slika je mogućnost foto pretrage u Njuškalo aplikaciji i kategoriji „Od glave do pete“, koju smo razvili kako bi kupci brže i preciznije pronašli ono što žele kupiti.
Naziv i opis
Počevši od jasnog i preciznog naziva, opis oglasa, je, uz fotografije, ono zbog čega se on nastavlja gledati. Imaj na umu kako većina ljudi pretražuje oglase koristeći tražilicu, upisivanjem ključnih riječi, a tražilica prvo pretražuje naslove oglasa pa onda ključne riječi iz opisa oglasa.
Svaki detalj je važan, stoga u opis ubaci sve što ti pada na pamet vezano uz predmet koji prodaješ. Realan opis trenutnog stanja, povijest, karakteristike, eventualna oštećenja… Uz više informacija, lakše se odlučiti na kupnju. I ono najvažnije, ovako pojednostavljuješ i sebi, jer što je više informacija, manje je prostora za neugodne reakcije te gubljenja vremena za sve.
Cijena
Odluka je tvoja, no preporučamo da uneseš realnu cijenu. Ona mora biti jasna – samo zamisli kako bi ti djelovao oglas u kojem nije navedena ili je nejasna? Postoji li mogućnost da cijena nije fiksna, navedi to u opisu oglasa. Ako se cijena odnosi na mjernu jedinicu, navedi u oglasu.
Kad prodaješ putem PayProtecta, u porukama na Njuškalo webu ili aplikaciji pronaći ćeš pristigle ponude kupaca. Ako se slažeš s cijenom koju je kupac ponudio, u razgovoru unutar Njuškalo poruka klikni na ‘Prihvati ponudu’ te predmet označi prodanim.
Ton oglasa i komunikacija
Uz točne, jasne i precizne informacije, slobodno dodaj oglasu malo osobnosti! Postoji li kakva priča vezana uz ono što prodaješ, možda privuče dodatnu pozornost.
Na upite odgovaraj ažurno, iskreno i točno, a najsigurnije je putem Njuškalo poruka. Kupci preferiraju komunikaciju telefonom, pa im oglasi u kojem mogu nazvati prodavača ulijevaju povjerenje.
Pozicija
Tvoj oglas na Njuškalu može biti izdvojen od drugih kako bi privukao više potencijalnih kupaca! Istakni ga na vrhu liste u kategoriji u kojoj je oglas predan (Vau Vau pozicija), na Njuškalovoj naslovnici i na naslovnici kategorije u kojoj je oglas predan (Super Vau pozicija) ili jednokratnim podizanjem na vrh liste (Skok na vrh).
Imaš li već spreman popis stvari koje će dobiti novu priliku na Njuškalu ili tek krećeš s pripremama? Želimo ti sretne nove početke!