Postanite super prodavači!
Jedan od ključnih sastojaka za vaše potpuno zadovoljstvo prodavanja na Njuškalu dolazi u obliku upita od strane vaših potencijalnih kupaca. Računica je jednostavna – što više upita dobijete to su veće šanse da ćete prodati. Stoga, kako bismo vam pomogli brže pronaći kupca, pripremili smo vam nekoliko savjeta za uspješnu prodaju na Njuškalu.
Važno je imati super oglas
Naslov oglasa je važan faktor. Ne samo da poboljšava rejting vašeg oglasa na Njuškalovoj tražilici, nego će jednostavan i lako razumljiv naslov pomoći kupcima da brzo pronađu ono što vi nudite, a što njih interesira. Ako nešto hitno prodajete i u naslov napišete „HITNOOOOOOOOOO“ time niste povećali hitnost, već ste na kupce ostavili dojam kao da vičete na njih. Dovoljno je jedno obično „hitno“ i sve je jasno.
Iskrenost u opisu oglasa može biti presudan faktor kod odluke na kupovinu predmeta koji prodajete, nekretnine koju iznajmljujete ili usluge koju nudite. Iskrenoću ulijevate kupcima povjerenje. U trenutku kad kupac dođe pregledati stvar o kojoj je čitao u oglasu te ako shvati da ste ga doveli u zabludu, odustat će od kupnje.
Detalji u opisu oglasa su isto važni. Opišite svaku važnu stavku. Što više detalja ponudite u opisu, to će se vaš potencijalni kupac lakše odlučiti na kontakt s vama. Ne treba vas plašiti količina teksta, jer kupci se žele informirati prije kupovine!
Fotografije, fotografije, fotografije! Ne možemo dovoljno naglasiti važnost fotografija – ali pazite da to nisu fotografije preuzete s Google servisa. Ne samo da nisu vaše vlasništvo, već lažno opisuju predmet koji prodajete. Ako prodajete rabljeni predmet, kupac želi vidjeti u kakvom je stanju taj predmet – pokažite mu, ne skrivajte ništa, jer ionako će ga vidjeti prije kupnje, a dovođenje kupca u zabludu s lažnom fotografijom vas može koštati prodaje.
Cijena predmeta koji prodajete isto ulazi u top 5 važnih stavki. Prije određivanja cijene pronjuškajte slične predmete iz kategorije u kojoj ćete se oglašavati. Ako nema sličnih predmeta, uzmite u obzir prodajnu cijenu za novi takav predmet i godine korištenje. Starine i kolekcionarske predmete je dobro odnijeti na procjenu. Vjerovali ili ne, vaše kupce najviše živcira kad nalete na cijenu od 1 kn ili kako mnogi vole napisati „cijena na upit“. Slobodno navedite cijenu jer i time kupcu štedite vrijeme potrebno da sazna sve informacije. Svaki kupac ima budžet kojim raspolaže i ako je cijena u njegovoj kupovnoj moći, onda to želi i mora znati.
Kategorija u kojoj ste predali oglas će olakšati pronalazak vašeg oglasa – ako je ispravna. Predavanje oglasa u krivu kategoriju znači da kupac vrlo vjerojatno neće pronaći vaš oglas.
Zadnji savjet je da budete pristupačni i prijateljski – dajte vašem oglasu ljudskosti, ispričajte neku zanimljivost vezanu uz povijest predmeta koji prodajete ili stana koji iznajmljujete. Isto tako, imajte na umu da veliki broj kupaca na Njuškalu oglase pretražuje putem mobitela pa svakako navedite broj na koji vas se odmah može dobiti. Dostupnost je kupcima od velike važnosti i vaše nejavljanje na mobitel će zasigurno odbiti od kupnje osobu koja vas je pokušala kontaktirati.
Vaš korisnički račun na Njuškalu vam olakšava upravljanje oglasima. Pratite kretanje vašeg oglasa u rubrici i ako je pao na niže pozicije, gurnite ga na vrh liste uz pomoć funkcije ‘Skok na vrh’. Koristite li Njuškalove istaknute oglasne pozicije, možete očekivati i porast u broju upita. Razlog je jednostavan – veća vidljivost oglasa znači i više upita. Naravno, ako ste se držali gore navedenih smjernica.
Ne zaboravite, u svakoj nedoumici možete se obratiti našoj Korisničkoj podršci na podrska@njuskalo.hr. A ako ste sada spremni za objavljivanje oglasa, jednostavno kliknite ovdje.
Imate li vi neki savjet za prodavače s Njuškala? Postoji li nešto što vas posebno smeta i htjeli biste im poručiti da to promijene, ostavite poruku u komentarima.
– Njuškalo tim