Usluge

Više detalja u oglasu za više poziva!

KAKO SE ISTAKNUTI?

Koju god profesionalnu uslugu pružaš, bilo da je riječ o podukama, građevinskim radovima, prijevozu ili čišćenju, profesionalnom fotografiranju ili čuvanju kućnih ljubimaca, tvoja prisutnost na internetu danas je važnija nego ikada!

Upravo u internetskoj tražilici započinje svaki potencijalni angažman od strane tvog novog klijenta, a kako bi se tvoja usluga istakla među brojnim rezultatima, oglas na Njuškalu je upravo ono što ti treba.

Za tebe smo pripremili niz mogućnosti u oglašavanju, kako bi kupcima već na prvi klik bilo jasno što mogu očekivati, a evo i nekoliko korisnih trikova za još više poziva:

Stavi kratak i jasan naslov

Neka bude kratak i jasan! Odmah u naslovu istakni što točno radiš. Primjerice, kratak i jasan naslov je „Šišanje i uređivanje pasa“ ili „Postavljanje keramike i vodoinstalaterski radovi“.

Detaljno opiši što radiš i što nudiš

Kupci žele odmah znati koju uslugu od tebe mogu očekivati. Svoj rad zato opiši što detaljnije. Ako je riječ o građevini, navedi sve materijale s kojima radiš i u kojem roku, ako je riječ o transportu, važno je istaknuti kolike su zapremnine tvojih vozila i koliko unaprijed te moraju angažirati, ako držiš satove glasovira, navedi postoji li mogućnost dolaska na adresu, što sve edukacija uključuje, koliko traje poduka i slično.

Istakni pravu cijenu i privuci sigurne kupce

Oglasi koji imaju istaknutu točnu cijenu relevantniji su i kupci će ih radije detaljno pogledati. Uvijek možeš u detaljnom opisu dodatno opisati cjenovne razrede i ostale uvjete vezane uz iznos koji tražiš za svoju uslugu.

Dodaj lokaciju i ponudi svoj angažman ljudima u blizini

U svom Njuškalo oglasu možeš označiti lokaciju na kojoj vršiš uslugu, stoga ju nemoj navoditi samo u detaljnom opisu oglasa, već jednostavnim klikom istakni u zasebnom polju. Zapamti, puno kupaca pretražuje upravo po lokaciji pa ovom opcijom osiguraj da se i tvoj oglas nađe u rezultatima pretrage.

Ne štedi na fotografijama

Omogućili smo ti da uz oglas postaviš galeriju od čak 20 fotografija! Čime god da se baviš, izradi kvalitetne fotografije i dodaj ih svom oglasu. Primjerice, kod građevinskih radova kupci rado gledaju „prije i poslije“ fotografije, a kod profesionalnog fotografiranja vole vidjeti fotografije koje ste izradili za druge klijente.

Snimi video i pokaži što znaš

Neka kupci „iz prve ruke“ vide kako radite svoj posao i odmah te angažiraju. Snimi Youtube video kako obavljaš svoj posao i jednostavno ga dodaj svom oglasu. Na taj ćeš način unaprijed odgovoriti na brojna pitanja i brže sklopiti posao!

Njušim li ja to tvoj komentar?