Sigurnost

Kako aktivirati PayProtect kao prodavač

PayProtect

Kod predaje oglasa označi polje „Želim prodavati putem PayProtecta“. Za aktivne oglase, to možeš napraviti klikom na „Uredi“.

Ako prvi put koristiš PayProtect, trebaš unijeti podatke o računu za isplatu novca. Taj korak čeka te nakon prihvaćanja ponude koja ti odgovara od kupca.

Kako bi se usluga PayProtecta aktivirala, preusmjerit ćemo te na partnersku stranicu adyen.com – cijeli proces odvija se tako što slijediš korake nakon prihvaćanja ponude unutar Njuškalo sučelja i nemoj nasjedati na pokušaje nagovaranja da klikneš na bilo kakav link koji ti je pristigao drugim kanalima, poput SMS-a, e-maila ili poruke na Viberu/WhatsAppu.

Prilikom aktivacije morat ćeš upisati:

  • svoje osobne podatke (ime i prezime, adresa, datum rođenja)
  • kontakt podatke (broj telefona)
  • bankovne podatke (broj bankovnog računa, IBAN).

Ne brini, svi tvoji podatci su sigurni i kupci ih neće vidjeti.

Nakon aktivacije usluge, povratkom na Njuškalo nastavlja se proces prodaje, gdje upisuješ podatke za prikup pošiljke, potvrđuješ njezino preuzimanje te označavaš predmet prodanim.

U trenutku kada, kao prodavaču, tvoje transakcije prijeđu iznose od 1.000 i 5.000 eura, od tebe ćemo tražiti dodatnu dokumentaciju kako bismo izvršili sigurnosne provjere. Dokumente ćeš morati uploadati unutar Moje Njuškalo – PayProtect – Prodaja i nikada te nećemo tražiti da to činiš putem bilo kojih drugih kanala ili platformi.

  1. Za prelazak praga od 1.000 eura potrebno je uploadati identifikacijski dokument u boji (osobna iskaznica, vozačka dozvola ili putovnica).
  2. Za prelazak praga od 5.000 eura dokaz o bankovnom računu (bankovni izvod, snimka zaslona okruženja internetskog bankarstva ili pismo potvrde banke).