Više od pola milijuna sati provedeno na Njuškalovoj aplikaciji

Streloviti rast broja korisnika interneta putem mobilnih uređaja prati i razvoj Njuškalove aplikacije, koja je do sada bilježi ukupno 525 975 preuzimanja.
Da je odlično prihvaćena među korisnicima jamči i stalna pozicija među top 3 aplikacije u Google Play Storeu te top 2 u App Storeu, u kategorijama Lifestyle. Odlučili smo pogledati malo dublje u brojke i provjeriti kako se Njuškalovci služe našom aplikacijom, unutar koje redovito unosimo nove mogućnosti s ciljem unaprijeđenja procesa predaje i pretraživanja oglasa, izmjenjivanja poruka te, samim time, i korisničkog iskustva.
Promatrano u periodu unazad 31 dan, Njuškalovci su na našoj ukupno aplikaciji proveli nevjerojatnih 565 080 sati, odnosno 23 545 dana ili 3363 tjedna! je sama aplikacija jednostavna i korisna, osim ukupnog broja preuzimanja, govori i broj pregledanih stranica unutar aplikacije po jednoj posjeti. Prosječno, on iznosi čak 20 pregledanih stranica, za što je korisnicima prošlog mjeseca bilo potrebno nešto više od 11 minuta po jednoj posjeti.
Proteklih mjesec dana Njuškalovu je aplikaciju koristilo 444 614 jedinstvenih posjetitelja, što je 19 posto više u odnosu na isti period u prošloj godini. Ovaj značajan skok i ne čudi s obzirom na brzorastući trend korištenja aplikacija u odnosu na same stranice putem mobilnih uređaja pa možemo pretpostaviti da će Njuškalovu aplikaciju, što zbog samog trenda, a što zbog unaprijeđenja njezinih svojstava, u budućnosti prigrliti još veći broj korisnika.
Korištenje Njuškalove aplikacije pokazuje i razlike ovisno o operativnom sustavu za koje je dostupna. Za iOS operativni sustav ona je do sada preuzeta 158 984 puta, dok je broj preuzimanja za Android operativni sustav prilično veći te iznosi 366 991. Iako to jasno govori da su korisnici Android uređaja više skloni uporabi same aplikacije, detaljnije brojke govore o većoj pojedinačnoj aktivnosti iOS korisnika.
Naime, korisnici iOS Njuškalo aplikacije za nijansu su angažiraniji. Dok je njihovo prosječno vrijeme provedeno unutar aplikacije po posjeti gotovo 12 minuta (11:54), korisnici Android aplikacije prošlog su se mjeseca zadržavali nešto kraće, odnosno 11:48 minuta. Također, iOS korisnici po jednoj su posjeti pregledali prosječno 26,5 stranica, a Android korisnici 18,4 stranice.
Izvor: AT Internet (veljača/ožujak 2016.)