Novosti

Je li to prevarant? Kako prepoznati znakove i sigurno trgovati

SPOZNAJTE NA VRIJEME

U Njuškalu želimo da svatko od vas, koji kupujete i koji prodajete te koji samo njuškate, uvijek ima pozitivno iskustvo i da se osjeća sigurno. Kako bismo to i ostvarili, provodimo niz aktivnosti kojima je cilj zaštititi Njuškalove korisnike – u svakom trenutku korištenja Njuškala. Kroz ovaj članak pozabavit ćemo se savjetima za vaše sigurno trgovanje na Njuškalu. Pa, krenimo redom.

Većina ljudi koje ćete upoznati na Njuškalu zbilja su super ljudi! Kad kažemo super mislimo na dobri, pošteni, ljubazni i simpatični. No, kako uvijek možemo naletjeti na negativce, bilo to u online ili offline svijetu, tako treba biti oprezan i paziti na znakove upozorenja. Ti znakovi često su očiti, no ljudi ponekad zaborave na njih ili ih svjesno odluče ignorirati u želji da prođu povoljnije ili da što brže obave prodaju.

Najvažniji savjet koji ćete od nas čuti je ovaj: sastanite se osobno s prodavateljem ili kupcem! Ovo je najjednostavniji način za izbjegavanje prijevara. Naravno, i tu budite oprezni i nemojte se sastajati na čudnim mjestima! Kafić, gradski trg ili trgovački centar primjerena su mjesta za sastanak kupca i prodavatelja. Ipak se nikad prije niste sreli i ne znate tko je s druge strane. Osim toga, nemojte nositi velike količine novca sa sobom, radije nakon obavljenog sastanka i dogovorene kupovine odšetajte do vaše banke i tamo, na sigurnom mjestu, obavite transakciju.

Uplata novca unaprijed: kad vas netko traži da mu uplatite novce i obeća vam poslati predmet nakon vaše uplate – stanite malo i razmislite dobro. Ako uplatite novce unaprijed, to bi značilo da imate beskrajno povjerenje u osobu koju nikad u životu niste vidjeli! U ovu kategoriju ulaze i oni koji traže polovicu iznosa od ukupne cijene automobila koji se nalazi u Velikoj Britaniji kojeg će poslati vama nakon što uplatite dogovoreni iznos. Ovo je dosta popularan trik jer je cijena automobila tako jako povoljna i šteta je propustiti priliku. Razmislite ponovo! Ako nešto izgleda predobro da bi bilo istinito – onda vjerojatno i je tako. U slučaju da se ne možete sastati, na raspolaganju vam je Njuškalova dostava “od vrata do vrata” koja ima sustav zaštite od prijevare. Dostavljač dolazi kod prodavatelja, preuzima predmet u dogovoreno vrijeme te ga dostavlja do vrata njegovog kupca koji zatim plaća otkupninu dostavljaču na ruke. Ako kupac nije dobio ono što je kupio, najkasnije u roku od 48 sati treba uložiti prigovor dostavljaču – ako se dokaže da je u pravu, vraćamo mu novac, a sporni predmet šaljemo natrag prodavatelju.

Plaćanje u bonovima nekog teleoperatera:  a može i kladionica! Ova situacija je slična gore navedenoj – uplate unaprijed. Ako vam netko predloži bonove kao sredstvo plaćanja jednostavno odbijte takav zahtjev. U slučaju da ste kupac i našli ste se u ovakvoj situaciji, pokušajte inzistirati na dostavi predmeta putem Njuškalove dostave. Prodavatelj lako može iz svog korisničkog računa naručiti dostavu i time pružiti vam osjećaj sigurnosti prilikom kupovine. Stoga, ako prodavatelj odbija ovakav prijedlog s vaše strane, to je razlog da posumnjate u njegove namjere. No, nemojte odmah zaključiti kako imate posla s prevarantom! Ponavljamo, većina ljudi koji prodaju na Njuškalu pošteni su ljudi. Pažljivo razmotrite opcije koje vam se nude i pokušajte pronaći riješenje koje je dobro za obje strane.

Prodavatelj tvrdi da prodaje original: a cijena je neodoljivo niska. Pogledajte oglas malo bolje. Najvjerojatnije vam je unaprijed poznata cijena originala u dućanu – ako nije, provjerite je. Primjerice, ako netko prodaje originalne tenisice Nike za 200 kuna, najvjerojatnije se radi o kopiji. Kako je ovo dosta skliski teren, jer ima ljudi koji zaista prodaju originalnu robu po niskim cijenama, potrebno je biti jako pažljiv. Naša preporuka je, kao i do sada – prvo zatražite sastanak s prodavateljem kako biste mogli provjeriti robu, a ako to niste u mogućnosti, onda tražite Njuškalovu dostavu.

Pričat ćemo još o popularnim vrstama online prijevara, zato očekujte uskoro nove članke. U međuvremenu, budite oprezni i koristite zdrav razum. Često su znakovi upozorenja zamaskirani u primamljive ponude na koje ne valja nasjedati. I naravno, uvijek kad ste u nedoumici javite nam se na podrska@njuskalo.hr, rado ćemo vam pomoći!

Njušim li ja to tvoj komentar?

Leave a Comment
  1. Preverant Mateo Burčul, javio i se danas na viber, da bi kupio predmet iz oglasa i tražio presliku moje bankovne kartice!!!

    1. Ivana, kako smo naveli u odgovoru niže, a možeš i pročitati ovdje: http://bit.ly/njuskalo_savjeti, za ostvarenje prodaje nije potrebna preslika bankovne kartice te ukoliko potencijalni kupac to traži, najvjerojatnije je riječ o prevari. Hvala što si svoje iskustvo podijelila sa ostalima. 🙂

    1. I meni se javio donald memphis i prestao odgovarat. Zasto mislite da je prevarant?
      U 2 tjedna me pokusa prevariti taj tzv.dean simonelli iz dubrovnika, a sad donald

  2. Ovo je broj još jednog prevaranta: +385919835004 Kaže da je iz Dubrovnika i traži presliku kartice

      1. Na žalost kod nas su napisali takve zakone (banda lopovska političarska) da ne možete ništa napraviti dok Vas ne prevare za iznos veći od 2000kn. Na sreću nisam mu poslao presliku već IBAN. Dakle, nisu samo kupci ugroženi već i oni koji prodaju na Njuškalu!

        1. Dpejakovic, na Njuškalu činimo sve kako bismo spriječili da do takvih prevara dođe. Redovito pišemo o najnovijim oblicima prevare, upućujemo korisnike na sigurnu dostavu, a i, iako neželjena, vaša pisana iskustva ovdje sigurno nekima pomažu. 🙂

      1. Frnja, savjetujemo ti da odmah kontaktiraš banku, objasniš im slučaj i zatražiš da ti ponište karticu važećeg računa te izdaju novu. Sretno!

      1. Vladimire, jako nam je drago da nisi nasjeo. “Sreća u nesreći” je da smo ovdje na blogu okupili pravu zajednicu koja nesebično dijeli svoja iskustva u trgovanju internetom i tako pomaže ostalima! 🙂

    1. To je tzv. Dean Simonelli iz Dubrovnika, nakaradnik koji trazi presliku kartice i svima šalje isti tekst, citiram: Ok super onda da previse ne duljimo novac bih vam uplatio odmah na bankovni racun putem internet bankarstva,samo mi posaljite presliku bankovne karticena koju da vam uplatim novac,ja sam iz Dubrovnika,hvala.

    2. Dean Simonelli me upravo probao dobiti sa presllikom kartice, ali poslao sam mu samo broj računa sa imenom i prezimenom, a kad je ponovno tražio presliku, posumnjao sam i išao kopati po netu i naišao na ovaj blog.

      1. Danas je dotični(Dean Simonelli-09109835004) i mene pokušao “preveslati” ali mi je bilo malo sumnjivo pa sam guglao… Mislim da ću ga prijaviti policiji možda im padne u ruke

        1. Robi, drago nam je da te nije uspio “preveslati”. Nadamo se da će i ostali, kao i ti, pročitati ove naše savjete za sigurnost pri kupovini putem interneta. 🙂

  3. Pozz svima,dakle kratko ću samo,svi oglasi pod Andrea Pešić,tako nekako ide i mail koji je ponudjen u oglasima su lažni i prodavatelj je deklarirani prevarant 100%,zato oprez a i gospodo sa Njuskala nadjite nacine kako da barem oglase na koje vam na ovom blogu ljudi skrecu pozornost uklonite i tako smanjite broj prevara.

    1. Dragi Dario, svaki oglas koji ti se učini sumnjivim možeš (kao i svi ostali) prijaviti putem klikom na gumb “Prijavi oglas” koji se pojavljuje u detaljnom prikazu oglasa. Uvijek reagiramo na svaku prijavu, ne samo na ove na blogu. 🙂

    1. Muljaza sigurno….nama je doticna Rose Nicolas pokusala prodati pricu bla bla…..prvo salje sms i trazi ako proizvod koji prodajete nije prodan da se javite na email ; rosenic00009@hotmail.com…ne saljite nikakve podatke jer je muljaza 100%. Prvo pise da ce uplatit na vas racun vise novca jer nema mogucnost platit transfer agentu putem western uniona pa moli vas a vi da bi mogli podic novac sa svog paypal racuna morate prvo uplatit taj novac tom agentu. Jer on je mornar i sl. Gluposti.
      Gamad pokvarena

    2. Mrs Rose Nicolas je vođa zločinačke kriminalne organizacije iz Nigerije.
      Opreriraju preko lažnog PayPal servisa,lažne paypal mail adrese i iznuđivaju novac.

      Prodavala sam kvalitetnu i skupu robu u kategoriji Sve za dom.

      Uspjeli su me prevariti za veliku sumu novca.Igraju na empatiju i manipuliraju ljudima kršćanskim vjerskim uvjerenjima.

      Traže da se uplate via Western Uniona šalju u jugoistočnu Nigeriju gdje žive kršćani.

      Na udaru su siromašne zemlje jer su ljudi sućutniji.

      Ne bi se iznenadila da novac ide psihopatima -islamskim fundamentalistima.

      Ne činite joj usluge vršeći uplate preko Western Uniona.

      Prijavila sam slučaj policiji i tko mi može pomoći nekom informacijom,sugestijom ili idejom bit ću jako zahvalna.

      Ujedinimo snage!

      1. Meni se dotična osoba javila neki dan preko sms-a,a zatim na mail.Inaće prodajem kutnu garnituru na njuškalu,srećom da sam upisao malo na google-u njegov mail,i vidio da se radi o muljaži

        1. Molim te podatke čimprije za krim- policiju iz Požege.. Surađujem s njima skupljajući info s web stranica tražim očitovanja veleposlanstava.

    3. Rose Nicolas je varalica,pripadnik nigerijske mafije, i ista osoba koja se predstavljala kao Eweline Bak.

  4. Pozdrav, da cijena je takva kao što je navedeno u oglasu, također svi oglasi  koji se nalaze pod mojim korisničkim imenom su dostupni. Najjednostavnije plaćanje je Paysafe Card (to možete kupiti na kiosku Tiska, u trgovini Plodine te na benzinskoj pumpi Petrola u apoenima od 50kn, 100kn, 200kn itd). Na njemu se nalazi 16-znamenkasti PIN koji pošaljete ovdje na moj mail, nakon čega ja odmah šaljem paket preporučeno na Vašu adresu (ja snosim sve troškove poštarine), a kod Vas je kroz 2-3dana najkasnije, isto tako moguća je dostava sljedeći dan odmah ako Vam je hitno. Razlog toga je taj što je naša pošta prespora kada paket ide sa otkupninom, treba im tjedan dana ako ne i Više da iznos otkupnine dođe do mene tako da je ova opcija najjednostavnija. Za sve ostale upite stojim Vam na raspolaganju. Lijep i srd ačan pozdrav.
    Andrea Pešić

    jos jedna “prevarantica”
    mail je andreapesic@net.hr
    nakon daljnje komunikacije odbija bilo kakav dogovor u vezi plaćanja osim pay safe card-om.
    eto ljudi pazite se i ne nasjedajte

    1. Tako je,bas sam s doticnom nedavno imao konflikt,nece se osobno naći samnom da kupim stvar nego kao samo slanje kada sam ja posumnjao u sve to nakon jos par razmjenjenihmailova onda mi odgovara da je stvar prodana,ljudioprez!!

  5. Raspitao sam se u policiji i nije to Mirko i da dostavio je dokaze sto je i rekao u postovima ispod.

    Nemoj pisati ništa bez dokaza. Ako imaš dokaz onda to i stavi, uostalom bilo bi glupo da se covjek javlja i stavlja ljudima doznanja da je poslao dokaze policiji o doticnom prevarantu koji vara preko njuskala.

    Ovo govorim zato sto je meni osobno kad sam zatrazio podatke od Mirka poslao sve u mailu zato nemoj gluposti pricati.

    Evo sto mi je poslao covjek

    http://postimg.org/image/v0fidjgkj/

    http://postimg.org/image/qftbylwv7/

  6. Dakle, prevarant s mobilnim brojem 0998769386 je
    Mirko Katic, poznati internetski prevarant i vlasnik smsaj.com.hr portala koji se takodjer javljao na ovom postu u komentarima kako bi sprijecio prevare.(WTF? :D)

    Evo njegove adrese koju su objavili na forumu (http://wmforum.geek.hr/t/mirko-katic-internet-prevarant/14859) tako da nezadovoljni kupci mogu osobno zahvaliti:

    Mirko Katic
    Vodovodna 6
    51000 Rijeka

    Sa sigurnoscu Vam da je to ta osoba. Lijep pozdrav i sretno!

    1. Mozes li mi poslati kakve dokaze i argumente za ovo sto tvrdis? I ja sam pokusao biti prevaren preko njegovo servisa .. cuo sam po forumima i netu da je prevarant .. no jos nitko nema dokaze o prevarantu.

      1. Na razgovoru u policiji gospoda Ira tako nekako je podnjela kaznenu prijavu u Puli i u potrazi je policija za prevarantom koji koristi nas servis.

        Policiji su jos jednom dostavljeni svi dokazi koje posjedujemo

        Toliko od mene i nemojte slati osobnu, kreditnu karticu ili bilo kakve vazne dokumente nikome …

  7. Pozdrav svima!
    Prijavljujem- Kako čitam ovdje, očito bivša Ewelina Bak- sada Rose Nicolas, šalje isti mail kao što je ovdje gđa/gđica Mira objavila.
    Prvo se javi sa mobitela ( br. +46 72-750 00 90) i traži da se javim na mail (rosenic00009@hotmail.com), zanima je dali je predmet još uvijek na prodaju.
    Nakon odgovora da je još na prodaju, slijedi ovaj mail:

    Thanks for the response ,I’m okay with the condition and the price and
    as a matter of fact I’m ready to make the payment without any delay
    through PayPal which is safe and reliable method of payment,because
    this is the only method i can use due to my present location,So all
    you have to do is just get back to me with your paypal account details
    as follows :

    Full Name:
    PayPal Email address :
    Address and phone number :
    Total Cost of the item :

    once i receive the details i will go ahead with the payment and if you
    dont have a paypal account i will advice you to register for a paypal
    account at http://www.paypal.com/hr its very simple,secure and fast so as soon as
    you get back to me with the paypal payment details ,I will make the
    payment without any delay.But kindly note that i can not come over to
    pick up the Furniture myself because I’m at work as i write you this
    email I’m on the sea busy sailing, so after i have completed the
    payment through paypal,a pick up agent will come over to you to
    complete the documentation of the Furniture in my name and pick it
    up from you and deliver it to my son in the United Kingdom)Hope you
    understand and hope to read back from you soonest.

    Best Regards
    Mrs Rose Nicolas

    -Naravno, nisam dala podatke, a na ovaj blog sam naletjela slučajno, nisam ni znala da ovdje postoji popis prevaranta. Njuškalo, obavijestite ljude mailom i ukažite im na ovaj blog.
    -Takodjer Mary Loveth- (m.loveth1223@gmail.com) njezin/njegov mail kopiram (kupnja laptopa) :

    Pozdrav,

    Ja sam zainteresiran za kupnju ove stavke za moj nećak u Velikoj Britaniji, a ja ću također biti odgovoran za troškove prijevoza, isplata će se izvršiti putem samo Transfer banke.

    Evo adresa provjeriti troškove prijevoza:

    Name: Hamza Smith
    Address: FLAT 40 JUTLAND HOUSE PROSPECT VALE
    City: LONDON
    Postal Code: SE18 5HZ
    Country: United Kingdom

    hvala
    Također možete me kontaktirati na engleskom molim.

    – Naravno da nisam odgovorila. Imam i njezinu navodnu sliku koja je na mailu, a na googlu je na jednoj stranici njezina mail adresa navedena kao scam mail.
    Ljudi, pazite se!
    Lp

    1. Draga Ira, hvala što si podijelila svoje iskustvo sa ostalima. Korisnike smo pravovremeno obavijestili o ovakvim pokušajima prevare, već pri prvim saznanjima. Nadamo se da će neugodnih iskustava biti što manje. 🙂

      1. Upravo došla nova poruka ali sada sa drugog broja +46 70-179 78 32 , opet ista poruka kao prvi put, koja glasi:
        ‘I will like to know if your furniture is still for sale on njuskalo.hr,you can email me to rosenic00009@hotmail.com Thanks Mrs Nicolas’

    2. Broj telefona +590630289773, sms teksta “I will like to know if your furniture is still for sale on njuskalo.hr, you can e-mail me to rosenic00009@hotmail.com Thanks Mrs Nicolas

      Dakle, pretpostavljam da je isti prevarant kao i u postu na koji ostavljam ovaj komentar.

    3. Hvala Ira;ja sam žrtva prijevare zločinačke organizacije Mrs Nicolas.

      Žao mi je što nisam prije znala za ovu stranicu.

      1. Sanja, žao mi je što ste prevareni 🙁
        Pročitala sam da ste slučaj prijavili policiji, nadam se da će se nešto moći napraviti.
        Možda vam Njuškalo može pomoći sa kakvim savjetom?
        Kontaktirajte PayPal, prijavite i pitajte za savjet.
        Lp

        1. Hvala na sugestiji. Kontaktirati ću svakako PayPal . Amerikanci jako štite svoje svoje interese,i ugled dakako.

          1. IRA znate li kada je Ewelina tj.Rose (Ružica) počela varati hrvatske državljane? Važan mi je taj podatak.

            Svi koji želite možete mi poslati mail:sanja.timarac@optinet.hr

            Imam dobru zaštitu i uskoro ću ga deaktivirati (početkom srpnja.) Hvala svima koji žele pomoći i MUP Požege.

  8. 21.03.2015. primio sms sa SMSaj.com.hr

    “Javljam se povodom oglasa za iphone 4, mozete li mi se javiti na email
    zavada.damir@gmail.com, radi daljnjeg dogovora oko kupnje, hvala! ”

    Tako je glasila poruka, nisam odmah odgovorio nego tek drugi dan, poslao mu mail da sto ga interesira vezano za mob? nije mi nista odg jucer cijeli dan ni danas i idem bas u google ukucat br telefona i baci me ovdje…znaci i mene je htio prevarit ali posto se nije javio nisam nikakav kontakt dalje imao sa njim, nikakve osobne ni preslike kartica… nista nisam slao tako da nema razloga za MUP-om ili storno kartice ali evo cisto da ljudi znaju da je aktivan!

  9. Želio bi dodati da me je dotični Dražen Toprek predstavljajući se da je iz Dubrovnika nasamario da mu pošaljem prednju i stražnju sliku bankovne kartice Zagrebačke banke. Naime kontaktirao me je SMS-om na 0998769386 te zamolio da se obratim na e-mail drazen74toprek@gmail.com. Na e-mail mi je poslao “svoju” prednju sliku osobne i prednju i stražnju stranu bankovne kartice Hypo Alpe Adria. Moje ime je Marko Vreš i ako se kome predstavi sa mojim imenom znajte da je riječ o prijevari.

  10. Zovem se Damir Zavada i htio bi naglasiti da osoba koja se koristi s imenom Dražen Toprek a mobitel 0998769386. Od jučer koristi i moje ime za kupoprodaju preko Njuškala .Osobna je u fazi storniranja , jer sam
    prijavio policiji da netko koristi moju osobnu i moje podatke .Čak je
    i otvorio email s mojim imenom zavada.damir………..
    Opreza nikad dosta svima , jer tip ide redom i koristi tuđi identitet da bi
    došao do prevare.

    1. Pozdrav,

      upravo mi se javio “zavada damir” sa email adresae zavada.damir@gmail.com, posalo je presliku osobne i presliku bankovne kartice, i traži da ja njemu pošaljem presliku svoje kartice, kako bi mi uplatio navac za iPhone koji prodajem preku njuškala. Uglavnom, evidentno je da je u pitanju prevara.. tako da ne nasjedajte na takve mailove, ne šaljite osobne iskaznice niti preslike bankovnih kartica…

      Ako vam kupac ili prodavač ne želi dati kontak broj ili ne možete provjeriti njegove podatke, radije odustanite od kupovine. U svakom slučaju krađu identiteta prijavite policiji.

      Lp,
      T.

    2. Damire, mozes li mi se javiti na ferijan@in4.hr pa mi objasniti kako si uspio rjesiti “storno” osobe … buduci da to meni nije uspjelo .. a i ja sam jedan od onih koji su nasjeli na takav email. Meni je receno da se osobna ne moze stornirati, buduci da nije izgubljena, ostecena a niti istekla, a zakonske osnove za izdavanje nove nema. Hvala

  11. david brown
    17:33 (prije 1 sat)

    prima ja
    Thanks for getting back to me,would like to buy the Laptop here in
    united kingdom and payment will be made via PayPal or Bank Transfer i
    will Pay for the shipment cost so get back to me asap

  12. Poštovani,

    koliko sam vidio ima još podataka koje sam prikupio te ih prosljedio policiji.

    Sada je sve na policiji jer su svi dokazi koji se posjeduju prosljedeni policijskoj upravi

    Ukoliko imate bilo kakvih pitanja oko SMSaj.com.hr servisa slobodno me možete kontaktirati na mail mirko @ katic.com.hr

  13. Ja sam isto žrtva prevare
    Javio mi se potencijalni kupac kojeg se samo može poželjiti
    Tada se predstavio kao Miroslav Novosad.
    Poslao mi je preslik svoje osobne i bankovne kartice jer mi je novac želio uplatiti prije nego vidi i isproba laptop.
    Ja sam njemu poslao isto preslik osobne i bankovne kartice da ne misli da sam muljator.
    Tada uzima moj identitet i od tada operira pod mojim imenom.
    Molim sve njuškalovce da ne nasjedaju na ovakve prevare i nikom ne šaljite preslik osobne kartice da se ne nađete u ovakvoj situaciji u kojoj se ja sada nalazim i da se njegovo ime i prezime blati i razvlači.

  14. Meni se je javio Dražen Toprek osobno,osoba je iz Tenje kod Osijeka…on je žrtva prevare i gad koristi njegove podatke,jer mu je dao presliku osobne i bankovne kartice

  15. Ok super,onda da previše ne duljimo oko svega novac bih vam odmah uplatio na bankovni racun samo mi posaljite PRESLIKU BANKOVNE KARTICE na koju hocete da vam izvršim uplatu isključivo radi sigurnosti,postarinu placam ja,te vam u prilogu šaljem moje osobne podatke,ja sam iz Dubrovnika.

    Zbog sigurnosti ne šaljem presliku bankovne kartice,nego IBAN na koji možete uplatiti.
    Kada uplatite pošaljite kopiju uplate i adresu za dostavu.
    Kada novac sjedne na račun isti tren šaljem laptop.

  16. Nasjeo na ponudu “kupca” DRAŽENA TOPREKA, dakle sve isto kao i kod drugih: prvo poruka preko SMSaj, zatim šablonske poruke sa priloženim slikama (navodno) njegove osobne i bankovne kartice (interesantno da stvarno postoji osoba u bazi podataka sa tim imenom,brojem osobne 110887711 i OIB-om 47720563003). Savjet svima iste sudbine kao ja: nadam se da ste odmah blokirali karticu i SVAKAKO PRIJAVITE POLICIJI KRAĐU IDENTITETA. Samo tako će mu krim. policija što prije pokucati na vrata.

  17. Ja sam danas nasjeo na mail drazen toprek.
    Poslao sam mu prednju stranu osobne i tekuceg racuna.
    S istom mi je pricom uletio kao Vama.
    Nadam se da nece biti nekih problema.

  18. Dragi Njuškalovci,
    proteklih smo tjedana svjedoci pokušaja prijevara putem interneta. Meta su uglavnom osobe s oglasima, koje primaju upite sa interesom za kupnju njihova predmeta i zahtjevom za slanje preslike bankovne kartice sa naslovne strane i poleđine, ali i drugih osobnih dokumenata. Svoje smo korisnike odmah obavijestili o mogućnosti primitka ovakvih upita te savjetovali o sigurnim postupcima putem istaknute obavijesti na samoj stranici, pojedinačnih poruka u sučelju Moje njuškalo računa koje su poslane svakom našem korisniku te stalne rubrike „Savjeti za sigurnost“.

    Ukoliko sa nepoznate e-mail adrese primite upit za predmet koji prodajete, nipošto ne pristajte na:
    – Slanje preslika vaših bankovnih kartica ili osobnih dokumenata nepoznatim osobama
    – Davanje osobnih podataka koji nisu ključni za proces prodaje ili kupnje jer je za uplatu iznosa na račun dovoljan samo IBAN broj računa te naziv primatelja i niti jedan drugi podatak
    – Koristite Njuškalovu sigurnu dostavu

    Njuškalo je od prvih ovakvih pokušaja prijevare u kontaktu s bankama koje posluju u RH i sa MUP-om te upućujemo što je potrebno činiti, ukoliko ipak postanete žrtva prevare.

    – Ako ste poslali preslike vaše kartice, odmah obavijestite nadležnu banku koja vam je izdala karticu te zatražite poništenje, kako bi plaćanje njome bilo onemogućeno
    – Slučaj osobno prijave MUP-u, sa dokazima o pokušaju prijevare u vidu ispisa komunikacije sa prevarantom putem e-maila ili u nekim slučajevima SMS-a, koja će vas dalje uputiti na sve potrebne radnje

    Ako ste prevareni javite nam se na podrska@njuskalo.hr ili na broj telefona korisničke podrške, 01 6500 953.
    Vaš Njuškalo tim

  19. Pozdrav svima

    Kako sam obaviješten od jednog korisnika njuškala, a kako se u svu priču uvukao servis za besplatno slanje SMS poruka SMSaj.com.hr kojeg sam isti vlasnik ovim putem moram i ja reagirati.

    Dakle daljnje korake koje ću ja osobno kao vlasnik servisa SMSaj.com.hr poduzeti je dostaviti policijskoj upravi Primorsko-goranskoj sve podatke koje su vezani za dotičnog gospodina a koje mi kao servis posjedujemo.

    Kako je SMS servis anoniman te cuvamo privatnost korisnika nismo umogućnosti prosljediti podatke doticnog prevaranta trećoj strani osim nadležnim službama Republike Hrvatske.

    Kako već imamo iskustva u pronalaženju korisnika u jako dobroj suradnji sa policijom,a koji su koristili SMS sustav te su svi slučajevi uspješno riješeni u kratkom roku te se ovim putem zahvaljujem policijsko upravi Primorsko-goranskoj na ažurnosti a posebno drugoj policijskoj postaji.

    Dotičnom korisniku je SMSaj.com.hr sustav onemogućen te ga više neće moći koristiti u bilo kakve svrhe.

    Ovim putem se također ispričavamo svim oštećenima i onima koji su pokušani biti prevareni a u kojim slucajevima se koristio SMSaj.com.hr sustav od strane prevaranata.

    Ja kao vlasnik SMSaj.com.hr sustava ću sutra podnjeti prijave protiv prevaranta koji se ovdje spominje u drugoj policijskoj stanici Rijeka.

    Nažalost policija nas nije kontaktirala vezano za ove slučajeve prevare te se nadam da ćemo uspjeti ubrzati cijeli proces nakon što i ja prijavim kao vlasnik servisa.

    Ukoliko imate bilo kakvih pitanja ili nejasnoća ili imate bilo kave druge dokaze koji bi nam pomogli da otkrijemo pravog počinitelja molim da mene kao vlasnika kontaktirate na mail mirko @ katic.com.hr

    U nadi da više neće itko biti prevaren na bilo koji nacin i putem bilo kojeg komunikacijskog kanala

    Srdačno Vas pozdravljam.

  20. Dražen Toprek drazen74toprek@gmail.com

    Ok super,onda da previše ne duljimo oko svega novac bih vam odmah uplatio na bankovni racun samo mi posaljite PRESLIKU BANKOVNE KARTICE na koju hocete da vam izvršim uplatu isključivo radi sigurnosti,postarinu placam ja,te vam u prilogu šaljem moje osobne podatke,ja sam iz Dubrovnika.

    Kartica blokirana, a sutra na mup!
    moj prijedlog je da njuškalo pošalje svim korisnicima mail u vezi njih (ponavljača) pa možda bude nekom pomoglo… možda ste već i poslali pa sam zato i zaguglal lika 🙂 podsvijest…

  21. Evo i ja sam nasjeo i poslao presliku kartice tekučeg prevarantu koji se predstavio kao Dražen Toprek (drazen74toprek@gmail.com) iz Dubrovnika; počeo sam sumnjati čim sam stisnuo “send” sa stražnjom stranom kartice, na sreću ništa nije uspio s njom, a kartica je 3 sata kasnije “ugašena”.
    Koristio je onaj isti broj (0998769386), rekao da će uplatiti koliko sam tražio i “zbog sigurnosti” poslao “svoje” podatke i tražio moje.
    Osobnu me nije tražio…

    1. Pozdrav, drago nam je da si uspio na vrijeme “ugasiti” karticu i tako spriječiti veću štetu. Budući da nisi dao nikakve druge podatke, ne bi više trebalo biti problema. Hvala što si svoje iskustvo podijelio s ostalim korisnicima i na taj način možda nekome od njih i pomogao da ne nasjednu na istu prevaru. 🙂

    2. Dražen Toprek, maloprije, kupio bi “robu”, platio unaprijed, bla, bla, bla. Kako dugo prodajem na njuški ljudi znaju platit unaprijed ali od mene dobiju kupljeno. Naravno da kupac traži moje podatke i obično obavimo telefonski razgovor. Dražen komunicira isključivo mailom.
      “sveti” google na njegovu žalost sve zna 😀
      Ukucao sam to ime i otvorio mi se ovaj thread 🙂
      Znači i dalje operira pa da upozorim

  22. Pozdrav,jučer sam naivno nasjeo na mail DRAŽEN TOPREK i poslao prednju stranu svoje osobne i supruginu prednju stranu kartice ( jednostavno neznam što mi se dogodilo da to napravim ) i nisam do jučer znao da postoji ovaj link. Nikada nisam imao loša islustva na njuškalu, pa sam jako nasjeo i lupam se od sinoc po glavi za glupost koju sam napravio. Molim savjet što napraviti, jer će sigurno iskoristiti moje ime. Da odem u MUP i promjenim osobnu, pa je ova nevažeća, zablokiram karticu iako nisam dao zadnju stranu, jer sam tada skužio o čemu je riječ? Da odem prijaviti u MUP cijeli slučaj?
    Hvala!!
    Mario

    1. Bok Mario, jako nam je žao zbog tvog neugodnog iskustva. S obzirom da nisi poslao presliku stražnjeg djela bankovnih kartica vjerojatno ne bi trebalo biti problema, no savjetujemo ti da se svakako obratiš policiji i sa njima posavjetuješ vezano uz daljnje korake po pitanju tvoje osobne iskaznice. Sretno!

      1. I ja sam dobio istu poruku od istog prevaranta, odmah mi je bilo sumljivo pa sam išao provjeriti, hvala na obavjesti 🙂

    2. Mario, upravo tako kao što si rekao.
      Blokiraj karticu (prijavi kao nestalu/ukradenu ili šta već), te izvadi drugu.
      JEDINO TAKO ćeš mirno spavati.
      Ovako NIKADA nećeš znati kada i na koji način će ti je isprazniti.
      Kasno je kad saznaš.
      Učini to u roku sada odmah.

      Za osobnu ne znam. To pitaj u MUP-u.
      Iako ne bi trebalo biti poveznice između tvoje osobne i suprugine kartice, ipak nemoj sjediti i misliti šta će biti nego djeluj.
      Pozdrav !

    3. Savjetujem da svakako odeš u MUP
      jer bi se sada mogao se predstavljati sa tvojim imenom
      kao što se sada predstavlja pod mojim
      LP Dražen

  23. OPREZ!!!

    DRAŽEN TOPREK drazen74toprek@gmail.com

    Kopija iz maila…

    Znači ovako,ako je sve kako piše u oglasu uzimam ga,zanima me šaljete li tiskom ili preporuceno (HP EXPRESS) ako vam prethodno novac uplatim na bankovni račun?

    Ok super,onda da previše ne duljimo oko svega novac bih vam odmah uplatio na bankovni racun samo mi posaljite PRESLIKU BANKOVNE KARTICE na koju hocete da vam izvršim uplatu isključivo radi sigurnosti,postarinu placam ja,te vam u prilogu šaljem moje osobne podatke,ja sam iz Dubrovnika.

    DRAŽEN TOPREK drazen74toprek@gmail.com

    1. Dragi Marko, hvala što si nam javio za slučaj. Molimo te da nam prepisku sa dotičnim prevarantom pošalješ na podrska@njuskalo.hr, kako bismo pokušali spriječiti njegove daljnje pokušaje prevare. Unaprijed hvala! 🙂

  24. Evo i ja se javljam, javio mi se doticni miroslav novosad prvo SMS-om (0998769386) pa me trazio da mu presliku kartice posaljem na mail. To sam naivno i ucinio te poslao preslik kartice i sa jedne i druge strane 🙁 Nakon toga od doticnog ni traga ni glasa…Iduci dan sam otisao u banku te ponistio karticu i dao da mi izrade novu…Sad me zanima ocu slucaj prijaviti policiji?
    Molio bi za pomoć…

    1. Dragi Renato, zahvaljujemo ti što si nam se javio i žao nam je zbog tvog iskustva. Dobro je da si odmah kontaktirao banku, što savjetujemo svim korisnicima koji se nađu u sličnoj situaciji. Preporučammo ti da slučaj prijaviš policiji i svakako im predoči prepiske sa prevarantom.

  25. markharringtonn@gmail.com je prevara! Upravo mi je to paypal potvrdio, na sreću shvatio sam na vrijeme. Ako dobijete mail od njega, odmah će pristat platit, tražit vaš primary mail za paypal, nakon toga dobijete lažni paypal email u kojem piše da je uplata poslana ali prije toga se traži da uplatite neku svotu preko western uniona nekom agentu. Paypal NE RADI sa western union-om, odmah ga prijavite i izbrišite sve mailove.

    1. Dragi Ivane, hvala što si nam javio. O toj smo temi već pisali i obavijestili korisnike na ovoj temi. Drago nam je što te nije uspio prevariti i nadamo se da neće biti više ovakvih slučajeva. 🙂

    1. Eggy, ako nisi dao lozinku svog PayPal računa, ne bi trebalo biti problema. Ipak, možeš se javiti PayPal-u putem njihove službene stranice i obavijestiti ih o pokušaju prevare.

  26. Želio bih samo upozoriti ljude da se i meni javio lik pod lažnim imenom Miroslav Novosad iz Dubrovnika sa broja 0998769386 te uz standardnu spiku da bi mi uplatio novac unaprijed na račun nakon čega da mu pošaljem paket poštom. Odmah mi je bilo sumljivo jer se javio prije svega da komuniciramo mailom, a potom što mi nije uopće dao adresu na koju da mu pošaljem predmet. Tražio je od mene sliku debitne kartice, nakon čega sam mu poslao samo prednji dio žiro računa gdje su osnovni podaci (ime, prezime, broj računa…), prvo me je pitao jel imam tekući račun jer kao nije pametno primati uplate na žiro na što sam mu odgovorio negativno i onda me naposljetku pitao za stražnji dio žiro računa da mu pošaljem koji mu naravno nisam dao zbog onog CVV koda i shvatio na što cilja i da je pokušaj prevare. Nakon toga sam googlao i naišao na ovaj blog!

    1. Dragi Srđane, hvala što si nam javio. Taj je slučaj riješen i kartica koja je glasila na navedeno ime je blokirana od strane banke.

      1. Poštovani ,na isti način javio mi se dotični miro.novosad5@gmail.com 0998769386 sms-om zatim e-mailom kao kupac,nisam mu dao presliku kartice več ime prezime adresu i iban na koji mi može uplatiti novce nakon čega mi se više nije javio.Nakon toga isto sam naišao na ovaj blog pa stoga eto i moje upozorenje !!

        1. Dragi Krunoslave, hvala što si nam javio, ali ne moraš se brinuti jer je taj slučaj riješen i kartica na navedeno ime je blokirana.

  27. Oprez! Otkrila sam novog/novu prevaranticu koja vjerovatno na isti način, nebrojeno puta naveden na ovoj stranici krade od ljudi, mail s kojeg se javlja je ewelinabak@gmail.com. Prvo pošalje SMS a onda vas navodi na e-mail. U nastavku proslijeđujem i karakterističan mail koji takvi prevaranti šalju pa vas ovim putem upozoravam da ne nasjedate.

    Thanks for the response ,I’m okay with the condition and the price and
    as a matter of fact I’m ready to make the payment without any delay
    through PayPal which is safe and reliable method of payment,because
    this is the only method i can use due to my present location,So all
    you have to do is just get back to me with your paypal account details
    as follows :

    Full Name:
    PayPal Email address :
    Address and phone number :
    Total Cost of the item :

    once i receive the details i will go ahead with the payment and if you
    dont have a paypal account i will advice you to register for a paypal
    account at http://www.paypal.hr its very simple,secure and fast so as soon as
    you get back to me with the paypal payment details ,I will make the
    payment without any delay.But kindly note that i can not come over to
    pick up the Furniture myself because I’m at work as i write you this
    email I’m on the sea busy sailing, so after i have completed the
    payment through paypal,a pick up agent will come over to you to
    complete the documentation of the Furniture in my name and pick it
    up from you and deliver it to my son in the United Kingdom)Hope you
    understand and hope to read back from you soonest.

    Best Regards
    Mrs Ewelina Bak

    1. Draga Miro, nažalost i prije smo bili upoznati sa ovakvim oblikom prevare pa smo korisnike upozorili. Više možeš saznati ovdje.

    2. Evo,i ja skoro nasjela ewelini bak,ista priča,od riječi do riječi,ko kod mire,ali hvala bogu,nisam joj nikakve podatke dala,jer mi je malo smrdilo od početka…

      1. Draga Goga, hvala što si podijelila svoje iskustvo s nama. Molimo te da nam pošalješ prepisku s prevarantom na podrska@njuskalo.hr, kako bismo pokušali stati na kraj ovakvom tipu prevare.

    3. Isti mail smo dobili ali od rosenic00009@hotmail.com
      zahvaljujuci googleu smo shvatili da se radi o prijevari. nismo dali nikakve podatke na srecu, googlali smo jer je zvucalo predobro da bude istinito. ljudi, pamet u glavu.

  28. Eto…i ja sam nasjeo na prijevaru….prodajem navigaciju i javi se Karlo Sinković na mob putem sms-a sa broja 0998769386, te moli mene da se javim na ovaj mail karlo89sinkovic@gmail.com … naravno, javim se i tu se mi raspišemo te on meni pošalje svoju sliku svoje osobne i kartice te napiše kako bih ja njemu trebao isto to napraviti iz sigurnosnih razloga jer on meni ne vjeruje….sva sreća pa sam uspio reagirati na vrijeme…Vjerovatno će sada koristiti moje podatke te se drugima predstavljati u moje ime, pa vas ovim putem upozoravam!!!

  29. karlo89sinkovic@gmail.com – prevarant pokušava dobiti presliku vase bankovne kartice da bi onda s njom kupovao online. Evo sadržaja njegovog e-maila:
    ———————
    Ok super,onda da previše ne duljimo oko svega novac bih vam odmah uplatio na bankovni racun samo mi posaljite PRESLIKU BANKOVNE KARTICE na koju hocete da vam izvršim uplatu isključivo radi sigurnosti,postarinu placam ja,te vam u prilogu šaljem moje osobne podatke,ja sam iz Dubrovnika.
    ———————
    Uz navedeni tekst priložio je i tri fotografije: osobna, hypo kartica sprijeda, hypo kartica straga

    1. To je jedna te ista osoba, samo s drugog mail-a (kao što sam niže već i napisao).
      Fotomontažu bankovne kartice kao i osobne karte, uopće nije teško napraviti, te na taj način potencijalna žrtva dobije osjećaj “poštenosti” i poštenja kupca.

      1. Ne treba fotomontaža, zašto gubiti vrijeme s Photoshopom, dovoljno da iskoristi osobnu i karticu nekog kojeg je već opelješio…

    2. Skoro prevaren, slučaj smo prijavili banci te se nadamo da će to pomoći u spriječavanju daljnih pokušaja prijevare. Hvala na javljanju. Nadamo se da ćemo i ovim putem više korisnika upozoriti o mogućim načinima prijevare.

    3. Predlažem korisničkoj službi Njuškala da šibnu masovni newsletter SVIM korisnicima njuškala (kojih hvala bogu ima) o ovakvim prijavarama, te da ih se upozori da ne šalju nikakve osobne podatke ili preslike (kartica, osobnih iskaznica ili putovnica), a svaku potencijalnu prijavaru da prijave Vama ili na MUP. Gledam malo i citam dosta o ovome i ovo je zaista eskaliralo, buduci da jedan ili grupa ljudi masovno rade krađe identiteta i varaju ljude putem njuškala i drugih portala.

      1. Svoje korisnike redovito obavještavamo o pokušajima prevare pa je tako važna obavijest o lažnim e-mailovima bila istaknuta na stranici prošlog tjedna. Korisnici su obaviješteni o novim načinima prevare i putem Moje njuškalo sandučića, a više savjeta za sigurnu uporabu bankovnih kartica donosimo ovdje: http://bit.ly/njuskalo_krada-identiteta.

    4. Isti se meni javio na isti nacin, sa potpuno istim tekstom i navodno svojim kopijama bankovne i osobne kartice, na svu srecu odmah sam prepoznao lopova!!

  30. Bok,
    ovi vaši komentari su mi pomogli, ali mislim da sam djelomično zabrljala i molim pomoć..

    Dakle i meni se javio taj Mark hariringtonn da bi kupio kalvir i da mu pošaljem kopiju kartice.
    I jesam na žalost, ali samo prvu stranu.
    I ubrzo mi dođe poruka iz paypala da je sjela uplata ali da moram uplatiti 500 eura njegovoj agentici..
    Naravno da to nisam napravila i rekla sam mu da to ne dolazi u obzir..
    Kako da se sad obranim od njega? On je uporan i prijeti da će me tužiti..
    Na koju adresu da pošaljem upit u originalni pay pal.
    Vidjela sam da je netko u komentarima to napisao da je tako postupio, pa ga molim ako mi može poslati kopiju tog maila i adresu na koju je slao…

    1. Draga Mama, žao nam je što je došlo do pokušaja prevare te predlažemo da slučaj prijavite policiji i prevaranta obavijestite o tome. Također, javite se banci koja Vam je izdala karticu te provjerite mogu li Vam pomoći. PayPal možete kontaktirati putem njihove službene stranice. Nadamo se da će priča ipak imati sretan završetak. Svakako nam javite ishod. Vaše će iskustvo sigurno pomoći drugim korisnicima.

  31. Vidi kak izvlače podatke prek njuškala!

    From: xxx
    Sent: 3. ožujka 2015. 14:08
    To: ‘Velimir Ivanović’
    Subject: RE: kamera – kontakt

    Mislim da to ne bi išlo!
    🙂
    Slikicu kartice!?!??! Možda da pošaljem i pin i presliku putovnice?

    Plačanje pouzečem ili da se osobno nađemo!

    Take it or leave it!
    😉

    From: Velimir Ivanović [mailto:velimir88ivanovic@gmail.com]
    Sent: 3. ožujka 2015. 13:42
    To: xxx
    Subject: Re: kamera – kontakt

    Ok,super onda da previse ne duljimo oko svega novac bih vam odmah uplatio na bankovni racun putem internet bankarstva samo mi posaljite sliku kartice na koju da uplatim novac,kako bih znao kome uplacujem,Hvala!Dubrovnik

    utorak, 3. ožujka 2015. korisnik !!!> napisao je:
    Bok velimir,

    A od kuda ste?
    Ja sam u Varaždinu.
    Postoji opcija slanja poštom i plačanja pouzećem.
    To je izvedivo.plati se dodatno 40-50kn i to je ok….

    From: Velimir Ivanović [mailto:velimir88ivanovic@gmail.com]
    Sent: 3. ožujka 2015. 13:27
    To: xxx
    Subject: Re: kamera – kontakt

    Zanima me saljete li postom s tim da vam novac uatim odmah na bankovni racun pa kad sjedne vi posaljete?

    utorak, 3. ožujka 2015. korisnik xxx> napisao je:
    Bok Velimir,

    Moj kontakt xxx

    1. Identicne mailove sam i ja dobijao. Samo se meni predstavljao kao Danijel Beader. Bas isto u recenicu. Preporucam da kontaktirate MUP i posaljete im preslike emailova.

    1. Velimir je neumoran. Negdje će čak i uspjeti (nažalost).
      Kada uoči da je otkriven, promijenit će ime i prezime, javiti se s drugog broja te e-mail adrese.

      Postupak:

      1. Pošalje vam SMS sa broja koji se ne može povratno nazvati (jer je poruka poslana sa SMSaj.com.hr) u kojem vam predlaže nastavak komunikacije putem e-maila.

      2. Predlaže slanje robe poštom.
      (iako ga to u suštini UOPĆE ne zanima)

      3. Bez ikakvih dodatnih pitanja vezanih za predmet kupo- prodaje, pristaje na sve ponuđeno. Stanje robe, cijenu ….itd

      4. Predlaže ono što bi svaki (pošteni) prodavatelj htio čuti : Ja vama odmah sada uplatim novac, a kad sjedne vi mi pošaljite robu.

      5. Isključivo traži preslik kartice pod izlikom “da vidi kome uplaćuje”

      OPREZ !

      – SVAKI ozbiljan kupac će vas kontaktirati sa broja kojeg je moguće povratno nazvati. Danas ima toliko ponuda kod operatera za besplatne minute, tako da nema izgovora. Ukoliko netko i nema besplatne minute, može kontaktirati e-mailom, ali uvijek postoji mogućnost da vi njega nazovete.
      Na kraju krajeva 1-2 kratka poziva ne koštaju 100 kn te ćete više tim putem riješiti nego se dopisivati SMS-om i mailom.

      – SVAKI ozbiljan kupac će se malo raspitati o predmetu. Čak i u dućanu pitate prodavača o onome što kupujete (hrana, piće, tehnička roba, kozmetika, sredstva za čišćenje … itd)

      – SVAKI ozbiljan kupac/prodavač će se s vama dogovoriti kako preuzeti i platiti robu. Neki traže prethodnu uplatu, neki predlažu plaćanje pouzećem, a neki osobno preuzimanje. Najsigurnije je osobno preuzimanje, zatim plaćanje pouzećem i tek onda prethodna uplata. No i u toj prethodnoj uplati, bankovni djelatnici vide kome se uplaćuje (ime i prezime onoga na koga glasi račun na koji ćete uplatiti novac)

      – SVAKI ozbiljan kupac/prodavač od vas NIKADA neće tražiti preslik kartica jer ono što je kupcu/prodavaču potrebno za uplatu je broj (tekućeg) računa i NIŠTA drugo. Osim kod isporuke robe, gdje je neophodno ime i adresa kamo da se pošalje roba.

      Na presliku kartice se vidi broj kartice, ime i prezime, broj računa, te na poleđini onaj troznamenkasti broj. Ovo je i više nego dovoljno da vam prevarant ukrade kartični identitet, registrira se na neku shoping stranicu (čak i PayPal) te vam tako do temelja očisti karticu.
      Ukoliko ste takvo što učinili zbog nesmotrenosti, predlažem ODMAH kontaktirati banku te blokirati karticu i napraviti drugu.
      U protivnom će vam novac koji sjedne na karticu uvijek nestati. Da li pomalo ili sve odjednom – to ovisi o tenzijama prevaranta.

      Stoga koliko god vi željeli prodati ono što prodajete, radije “prebolite” ovog “idealnog” kupca i pričekajte onog pravog. Manje ćete izgubiti i mirnije spavati.

      1. Kontaktirao sam banku i kažu da onome tko želi uplatiti novac (kupnja), dovoljan je samo broj računa i NIŠTA drugo.
        Na kartici se inače nalazi broj kartice, ime i prezime kao i broj računa, te se upravo time (taj netko) može registrirati na neku stranicu s navedenim podacima te zlouporabiti identitet.

    1. Navedeni prevarant ocito cilja ljude s namjerom da ce naci nekog dovoljno informticki nepismenog koji ce nasjesti na foru i poslati mu obje strane kartice tekuceg racuna. U tom slucaju korisnik ima broj kartice, datum isteka i CCV broj. To mu je dovoljno da provuce karticu negdje online i isprazni Vam tekuci racun i cijeli minus ako imate odobreno. Nazalost banke ne zovu korisnike ako je pojedina transakcija ispod 6000 kuna, sto je dosta lose buduci da prevrant ako ima sve te podatke moze napraviti vise manjih transakcija (ovisno koliki limit imate) te Vam je racun prazan, Vi u problemu, a banka nemocna jer je novac automatski otisao dalje, a vjerovatno i na jos par mjesta dalje buduci da tako prevaranti rade s jednog mjesta transferiraju novac na vise njih kako bi mu se teze moglo uci u trag.Sada sam sve vise siguran da je taj Velimir Ivanovic ista osoba koja se predstavlja kao i ja a i kao mnogo drugih koji su pokusali biti prevareni. Buduci da se tu radi o vise laznih mailova, konekcijama na razne internet providere i pokusavanja prikrivanja tragova, tesko da ce mu MUP uci u trag. Ja se toplo nadam da hoce, buduci da je ovo prevršilo svaku mjeru i granicu. Pozdrav svim i nedajte se varati, provjerite osobu i sve podatke vise puta prije nego im date nekakve informacije.

      1. Dragi Ferijane, hvala što si se javio. Žao nam je radi problema u kojima si se našao i svakako nam javi ishod tvoje priče!

        1. Zvao me jucer jedan gospodin vlasnik nekog portala President ili sl. kako je gospodja prevarena za 3500 kn, a taj navedeni Velimir Ivanovic ili kako se vec predstavio .. poslao joj je moju osobnu. Tuzno .. nadam se da ce mu policija stati na kraj. Uputio sam gospodina s portala da sve prijave na MUP, a isto savjetujem i ovim ljudima koji se javljaju i koji su pokusali biti prevareni.

  32. I meni se javio Velimir Ivanović. Na njegovu žalost, ne nasjedam na te priče, ali evo da se zna da je još aktivan…

    1. Pozdrav
      i meni se je danas javio Velimir Ivanović iz Dubrovnika i traži presliku kartice, što mu naravno nisam poslao, izgleda neki teški prevarant.

  33. Mene je kontaktirao neki Velimir Ivanovic…mkao da mu kopiram karticu bla bla….poslala sam mu ime i prezime i i ban a on uporan da zeli preslik kartice…..jos za ne falit poslala sam i ban od rodice….postoji li mogucnost da nas namagarci

    1. Suzano, prema ovome što si nam napisala, najvjerojatnije ne postoji mogućnost prevare, budući da nisi poslala kompletnu presliku kartice. Ipak, ako si zabrinuta, preporučamo ti da o nemilom događaju informiraš nadležnu banku.

  34. I meni se javio taj Velimir Ivanovic prevarant, poslao sam mu prednju stranu tekuceg i svoju adresu, nadam se da nece bit problema

    1. Leone, predlažemo da se ipak javiš nadležnima (policiji) s detaljima jer bi im time možda mogao pomoći da uhvate prevaranta, obzirom i na druge prijave. S druge strane svakako kontaktiraj i banku kako bi potvrdio postoji li neka mogućnost prijevare. Hvala ti na javljaju i sretno!

  35. Jučer sam nasjela na prijevaru. Javio se tip na mobitel oko daljnjeg dogovora za kupnju s broja 0998769386. Zatim sam mu poslala presliku svoje debitne kartice, ali samo prve strane. Email dotičnoga je: velimir88ivanovic@gmail.com. Ali sva sreća pa koristim taj žiro sam za uplate,i ništa na njemu nije bilo. Danas sam odmah kontaktirala banku.

    1. Draga Natalija, žao nam je zbog neugodnog iskustva i puno ti hvala što si ga podijelila sa ostalima. Svim korisnicima savjetujemo da nikada ne šalju preslike svojih kartica i dokumenata kako bi se osigurali od ovakvih pokušaja prevare.

    2. Pozdrav,

      ista stvar se meni dogodila jučer, s istog maila i broja telefona! Osoba se također predstavila kao Velimir Ivanović, navodno iz Dubrovnika. Čitajući komentare, vidim da ta osoba krade mail identitete i traži slike kartica.

      Predlažem timu da ovo šaljete kao neku obavijest korisnicima Njuškala, jer je očito aktualno.

      1. Hvala na javljanju. Ako ćete prijavljivati slučaju nadležnima, pogledajte prije i ove upute. Nadamo se da ćemo uspjeti upozoriti što više korisnika!

    3. Poštovani,

      predlažem da slucaj prijavite na MUP, odnesete im kronologiju događaja (ispise SMS-ova i emailova) te im date sve podatke u svrhu sto brzeg uhicenja pocinitelja. Navedeni je prevario vec prema informacijama iz MUP-a 10-ak osoba i uzeo im novac prijevarom.

  36. Pozz,želio bih upozoriti sve koji koriste njuškalo, pojavio se dotični Ferijan Perković,koji mi se javio u vezi mog oglasa,prvo mi je poslao poruku na mob sa 0998769386 zatim mail adresu ferijan.per@gmail.com radi daljnjeg dogovora oko kupnje.
    Zatim mi se javio da mu pošaljem sliku bankovne kartice prednje i stražnje strane i on će mi uplatiti novac na racun.Malo mi je sve sumnjivo bilo pa sam mu poslao podatke i broj računa i poslje mi se više nije javio,pripazite i ne nasjedajte na patke!

    1. Dragi Ivane, hvala što si podijelio s nama ovo upozorenje. Svim korisnicima savjetujemo da nikada ne šalju preslike svojih bankovnih kartica i dokumenata kako bi se osigurali od ovakvih oblika prevare. Drago nam je da nisi nasjeo! 🙂

    2. Poštovani,
      ja sam pravi Ferijan Perković, te sam tek danas saznao da je moj identitet korišten u sklopu prijevare od za sada nepoznatog počinitelja. Naime prodavao sam na njuškalu telefon, te se javio dotični Danijel iz dubornika koji je htio platiti avanasno telefon na tekcuci racun, no tek nakon sto mu dam sliku moje osobne i putovnice kako nebi bilo rijec o prijvari. Ja sam tu naivno postupio i poslao mu. Vjerovatno je to njegov modus operandi sa svima, pa tako prikuplja i druge podatke od drugih korisnika i šalje fake upite drugima. No bez brige, danas sam bio na MUP-u, 2 sata na razgovoru i pomogao im s još nekim detaljima o počinitelju poput IP adrese, preslike svih emailova, savjeta kako da dobiju još podataka o njemu i sl. Također je u navedeno uključena jedna privatna detektivska agencija kako bi se slučaj razrješio. Isprika svima, no zbog moje tako rečeno naivnosti, ja sam tu posao veća žrtva krađe identiteta od svih vas 🙂 Sve je to jedna škola .. ugodan vikend svima. Ako netko treba neki savjet ili želi postaviti pitanje, slobodno me kontaktirajte na mail – ferijan@in4.hr, buduci da je to jedini legitimni mail koji ja koristim kao privatni.

      1. Ferijane, hvala što si se javio.Nadamo se da ćemo uspjeti proširiti glas o ovom pokušaju prijevare te da ćemo dotičnog obeshrabriti u namjeri. Hvala ti i sretno!

  37. Pozdrav da nas sam dobio poruku od ferijan.per@gmail.com kao kupca i tražio je od mene,da mu uslikam svoj tekući racun da ce mi odmah uplatiti novac,pa da mu ja nakon uplate posaljem paket,a kada sam mu ja predložio predaju na ruke,vise se nije javljao,pazite se i naslikajte svoje račune,eto tako da znate,pozdrav

    1. Hvala što si podjelio svoje iskustvo s nama, svakako ne slati nikakve kopije kartica, tekućih računa ili osobnih dokumenata. Sretno s prodajom 🙂

    2. Poštovani,
      ja sam pravi Ferijan Perković, te sam tek danas saznao da je moj identitet korišten u sklopu prijevare od za sada nepoznatog počinitelja. Naime prodavao sam na njuškalu telefon, te se javio dotični Danijel iz dubornika koji je htio platiti avanasno telefon na tekcuci racun, no tek nakon sto mu dam sliku moje osobne i putovnice kako nebi bilo rijec o prijvari. Ja sam tu naivno postupio i poslao mu. Vjerovatno je to njegov modus operandi sa svima, pa tako prikuplja i druge podatke od drugih korisnika i šalje fake upite drugima. No bez brige, danas sam bio na MUP-u, 2 sata na razgovoru i pomogao im s još nekim detaljima o počinitelju poput IP adrese, preslike svih emailova, savjeta kako da dobiju još podataka o njemu i sl. Također je u navedeno uključena jedna privatna detektivska agencija kako bi se slučaj razrješio. Isprika svima, no zbog moje tako rečeno naivnosti, ja sam tu posao veća žrtva krađe identiteta od svih vas 🙂 Sve je to jedna škola .. ugodan vikend svima. Ako netko treba neki savjet ili želi postaviti pitanje, slobodno me kontaktirajte na mail – ferijan@in4.hr, buduci da je to jedini legitimni mail koji ja koristim kao privatni.

  38. Evo samo da javim da se i meni javila ”dannaold@gmail.com”, kad sam malo propitao neke stvari su prestali s komunkacijom. Pa eto cisto da ljudi znaju da je to neki scam.

    1. Dobila sam poruku od dannaold@gmail.com
      S obzirom na proguglane stranice i vidim da svima je poslana ista spranca teksta. Molim vas da obavjestite ljude da netko s tog maila ocigledno ljudima podvaljuje svasta.

      1. Hvala Domeniko, to nam je i cilj da upozorimo korisnike da znaju prepoznati pokušaje prevare.

    1. btw prijavio sam oglas i znam da ga je jos jedan covjek sa njuskala prijavio ali oglas jos uvjek stoji kao da nista nije bilo

        1. Kako smo provjerili, korisnik je deaktiviran nakon više prijava te nemogućnosti stupanja u kontakt s istim. Hvala ti na prijavi. 🙂

          1. Pozdrav Mario, nažalost je to prevarant. Javili su nam se i drugi korisnici s napomenom da ih s tog e-maila netko pokušava prevariti. Drago nam je da si se javio. 🙂

    1. Možete meni pojasniti malo što vam je taj tzv. markharringtonn poslao? Bitno mi je jer meni šalje mail u vezi jako važnog oglasa i traži slike i brzo je sve dogovoreno pa mi je bilo sumnjivo. Tražio me podatke računa i ime i svašta nešto pa sam išla guglat jer mi je sve bilo sumnjivo i naišla na ovaj thread. Pa evo ako vam nije problem opisati što vam je pisao sve

      1. mark harrington je, čini se, Lincol Brad iz Washingtona… nikako ne slati nekakve uplate koje vas “tereti” tzv citybanka jer je to sve prijevara!!!

        1. markharrrington je teska prevara,pazite se ljudi,zamalo me navuka….prica ide vi morate
          prvo preko western uniona agentu za ukrcaj uplatiti
          700 eura koje cu vam ja kasnije refundirati zajedno
          sa lovom za vasu robu…

        2. Evo da i ja podijelim. I mene je taj markkharrrington kontaktirao kao da je zainteresiran za kupnju. i ja ga pitam što ga zanima, a on mi odgovori da mu pošaljem linkove pa će mi javit. Tu sam skužio da je neka prevara i evo sad naiđem na sve ovo o njemu.

    1. i meni se dotični/ na javija SMS-om , da mu odgovara cijena i da ce mi platiti putem pay pal , i kao salje mi poruku s laznog pay pala ( i nekakve banke da je uplaćeno 730 E, ali da ja moram uplatit 200 E njegovom agentu koji ce to pokupiti ) , kad sam provjeria na svom racuna nigdi love , e onda sam progugla adresu dannaold@gmail.com i vidija da je to obicna prevara , uff svasta sam mu napisa nije se vise javija , al uredno mi dolazi obavjest da uplatim 200E tamo nekom u Nigeriji , eto ako dobije ko poruku SMS iz inozemstva NE NASJEDAJTE !!!!!

    2. Za sada imamo prijavu sumnjivih oglasa putem linka na svakom detaljnom prikazu oglasa, no ne stajemo na tome. 🙂 Žac, Ruzinavibrod – hvala vam što ste podijelili iskustva s nama! Do njuškanja! 🙂

  39. Imao iskustva sa navedenim likovima, sumnjivo mi bilo da neko dolazi na moju adresu da podigne robu, a pritom izbegava da kaze odakle je. Namirisao sam da tu nesto ne stima, hvala sto ste postavili ovo, jer sam time potvrdio svoje sumnje. Hvala 🙂

  40. Marino, svakako si dobro postupio te se radi o očitom pokušaju prijevare. U slučaju da dotični ne prestane s daljnjom komunikacijom, predlažemo da ga prijaviš nadležnima odnosno policiji.
    Ovakve pokušaje nažalost ne možemo spriječiti, no radimo na prevenciji kroz savjete za sigurno trgovanje o kojima možete više pročitati ovdje – bit.ly/njuskalo_sigurnost-trgovanja.

  41. Proteklih par dana razbijam glavu zbog navodne kupnje skupog predmeta. Gospodin Sean Jessy (cutesjessy@gmail.com) salje da je zainteresiran. Dogovorimo cijenu i dobivam mail od Citibank-A da ce mi iznos biti na racunu nakon sta uplatim 500€ preko moneygrama i posaljem potvrdu banci. Naravno da tu nesto smrdi. Javio sam mu da nemam namjeru platiti nista i da novac nisam dobio a on odgovara da ce me tuziti jer je njemu banka uzela novac. Zvao sam svoju banku, nema me za sta tuziti jer nemam njegov novac i ocito je da se radi o prevari. Samo ne znam sad kako da ga se rjesim? Ima li netko iskustva s tim?
    Hvala unaprijed i nadam se da cu nekome pomoci ako se nalazi u istoj situaciji

    1. Imam isti problem kao i ti… Samo meni nije napisao da ce me tuziti. Ni ja neznam kako riješiti to…

      1. Majstore, radi se o prevarantu te jednostavno probaj ignorirati mailove. Ako ne prestane, obrati se nadležnima odnosno prijavi policiji. Žao nam je što imate takva iskustva i što ne možemo utjecati na iste osim savjetima kako prepoznati moguće prijevare i kako preventivno ih izbjeći (bit.ly/njuskalo_sigurnost-trgovanja).

    2. Marino, meni se dogodila ista stvar s g. Sean Jessy ( cutesjessy@gmail.com) 9.1.2015. dotični gospodin je isto tako poslao poruku da je zainteresiran za proizvod. Dogovorimo cijenu i on javlja da je uplatio na moj PayPAl novac i da trebam preko Money Gram uplatiti 300 E nekoj Connelly Brenda u USA, kad to uplatim da pošaljem potvru o uplati na PAyPAl te da će onda PAYPAL meni proslijediti novac. Isto tako mi je rekao ako to ne napravim da će poduzeti pravne radnje protiv mene i da sve transakcije na PAYPAL prati “interpol”. Da da nezaboravim cijelo to vrijeme su mi stizale poruke od PAYPAL da čekaju na Money Gram potvdu o transakciji.
      Kad sam mu napisala ( mail i u CC: stavila service paypal) da naš dogovor nije bilo nikakav Money Gram i da na mom PAyPAl računu nema nikakve uplate nije se više javljao.
      Nadam se da će ovo netkome pomoći tko je u istoj ili sličnoj situaciji.

      1. Hvala Diana što si podijelila to s nama. Dobra dosjetka, ovo sa stavljanjem u kopiju maila “service paypal”. 🙂

      2. Dobro da sam vidijo vasa iskustva s gos.SEAN JESSY koji je od mene trazio da otvorim racun preko paypal da mi uplati akontaciju za jedan moj oglas na njuskalu! Lipo sam mu napisa da racun moze zabiti sebi u g…….! Treba se paziti tog prevaranta i broj tel.s kojeg mi je posla poruku i zvao je 00441066760491 a mail je cutesjessy@gmail.com

      3. Ista stvar i kod mene… Gospodin Sean Jessy cutesjessy@gmail.com isto me traži da pošaljem 500 eura putem MoneyGram-a. Poslao sam upit na Paypal, njega stavio u kopiju i više mi se ne javlja.

    3. Meni lik danas poslo sms i pito za zadnju cijenu 2 artikla, ja mu odgovorio na mail i lik trazi moj paypal da mi uplati novce i onda ce kurirska sluzba sve pokupit. googlo sam mu mail i prvo mi izbacilo ovaj sajt. hvala na pomoci i poslos sam mu fini mail sa hrpom jako pristojnih pridjeva 😀

  42. Ja sam prije tri dana nasjela na prevaru osobe koja se predtavlja kao Jakob Greogre Arnaud (ogojagirl39@gmail.com).
    Kao kupuje kaput od mene, cijena 750KN + pt od 200KN koju je on uplatio dakle 950kn čeka prijenos na moj račun. Da bi nakon mog slanja kaputa njegova “banka” mene kontaktirala kako je 950kn premalo da se obavi transakcija te da ja uplatim 750KN njegovoj sestri u Afriku preko Western Uniona kako bi se transakcija od 1700kn pojavila na mom računu. Prijeti se da će me prijaviti Interpolu, sad nisam pametna, da li da obustavim pošiljku ili?

    Nadam se brzom odgovoru, hvala!

  43. I mene je kontaktirao Jakob Greogre Arnaud,nisam ništa slao,ali me zanima dali se isplati prijaviti lika na policiju s obzirom da se radi o pokušaju prevare preko 1000 kn.

  44. Samo informacija ukoliko nekoga kontaktira Jakob Greogre Arnaud (ogojagirl39@gmail.com) i predstavlja se kao kupac da saljete stvari van (USA itd…) da ne nasjedate jer je prevara.Uglavnom cilja na skupe stvari.Trazi vas da mu date racun banke i kad mu posaljete dobiti ce te od njega scan papira neke lazne banke da cekaju tracking broj da vam odobre prijenos novca na racun.Tako da ljudi ne nasjedajte,samo ignorirajte.Danas sam dobio mail od njega pa da upozorim da je opet pocelo.

    1. Također ako nekog kontaktira Tom Leeche (tomleeche@gmail.com) ne nasjedajte. I mene je danas tražio račun banke i ostale informacije. Radi se o strancu i ima pomoć google prevoditelja. Ne navodi svoju adresu već kaže da će nekoga poslati po moj predmet, tako da shipping ne uračunavam u cijenu.

    2. Upravo se to meni desilo danas… Jakob Greogre Arnaud me je kontaktirao i poslao lazne bankovne podatke kao da je platio preko Raiffeisen Bank International Banka. Banka mi je potvrdila da ja ovo scam i da se puno ljudi javljaju sa istim scenarijom i prijevarom.

      Izgleda da je Jakob veoma aktivan ….
      http://www.reddit.com/r/croatia/comments/2abiim/pitanje_oko_prodaje_stvari_u_inozemstvo/
      http://mojekrpice.hr/forums/topics/61575/jacob-greogre-arnaud-nigerija-prijevara

  45. “feedback” bi bio odlična stvar, ali u tom slučaju “njuškalo” bude na velikom gubitku jer će se evidentno smanjiti broj transakcija, a “njuškalo” neće rezati granu na kojoj sjedi….Hrvatska je premalo tržište da si takvo što mogu priuštiti..isto tako sam siguran da bi naš balkanski mentalitet mogao zlorabiti opciju “feedbacka” ne bi li ucjenjivao prodavača i toga je i sam “njuškalo” svjestan….nadalje, iz vlastitog dugogodišnjeg iskustva odgovorno tvrdim da je najveći broj slučajeva prevara i prevaranata sa dalekog Istoka Lijepe Naše, oliti Slavonije, bez uvrede, ali meni osobno dragi Osijek i Vinkovci prednjače, osobno imam u rukavu barem 5-6 konkretnih slučajeva….dok NITI JEDAN JEDNI iz ostalih dijelova RH, a imam u posljednjih 5 godina barem 500-600 ako ne i više transakcija obavljenih preko oglasnika…..po forumima i news grupama također VRVI od slučajeva upravo iz pravca Slavonije najviše….no, kako prepoznati mogućeg prevaranta…..niska cijena nije nužno presudna…recimo, kupci; promptno nude koliko tražite za nešto, a znate da vam je cijena u odnosu na drugih stotinu istih ili sličnih oglasa među skupljima, pa ponude na 2-3 rate….a da bi vas namamili, obećavaju vam recimo na cifru od 3000kn…tri rate po 1100kn….ili slanje autobusom pa će vam kao fol platiti čim stigne bus….ili bilo kakav avans će vam uplatiti kao garanciju da će kupiti i onda ostatak kada paket stigne…..ili čak pola novca odmah, a pola po prispijeću, ali foliraju kako moraju na nekakav put ili će izbivati od doma ili su kao fol jako zaposleni u firmi pa vam daju dostavnu adresu neke treće osobe koja će kakti preuzeti paket……kako ispipati takve situacije; pokušajte pitati ide li osoba u nekom vašem pravcu, jer često su prevarantske situacije kada je udaljenost između prodavača i kupca veća od 200tinjak km….recimo ako ste u Rijeci, Karlovcu, Varaždinu ili Zagrebu, a kupac ili prodavač u Osijeku, Vinkovcima, Splitu, Dubrovniku….obično ne ide, ali se događaju slučajevi da uvijek netko od prijatelja, susjeda ili rodbine ide u tom pravcu, makar do nekog mjesta koje vam je do 100tinjak km od vas….na cifre veće od 500tinjak kuna isplati se riskirati 50tak kuna goriva….uglavnom, ako prodajete nešto i u interesu vam je prodati, a taj kupac je ozbiljan i zainteresiran, svim silama će se truditi da to i dobije pa tako pokušate ponuditi kupcu da vam na punu cijenu umjesto poštarine sa otkupninom doda 50kn ili 100 ako je cifra preko 1000kn za nešto i da ćete osobno doći do njega ili makar negdje gdje je na ruku tom kupcu…ozbiljni kupci će to sa oduševljenjem prihvatiti….prevaranti će izmišljati svakojake tople vode samo da se ne ostvari susret ili bilo kakav ruku na ruku odnos….tada VI postanite uporniji i ponudite da ćete osobno doći doslovno na kućnu adresu…prevarant će nastaviti u revijalnom tonu kako neće biti kod kuće, nego na terenu koji ne može odgoditi i da ga neće biti 2-3 dana doma….vi mu kažete da ćete doći kada dođe ili OMDAH SAD dok je još doma….prevarant će naravno se i u tom slučaju izmotati….dalje, FIKSNI broj telefona…kada kupujete ili prodajete, svi manje više zovu sa mobitela…čim vam transakcija postane sumnjiva, odmah pokušajte prebaciti komunikaciju na fiksni tj kućni broj telefona koji je registriran na privatnu osobu…ako se pojavi i NAJMANJI otpor prema tom zahtjevu ili bilo kakvo izmotavanje…znate na čemu ste….ako ste prodavač; OBAVEZNO svaku pošiljku SLIKAJTE fotićem, mobitelom prije zatvaranja paketa….i ako ikako možete, pošaljite sliku kupcu….osobno sam imao slučajeva gdje su mi se kupci znali javljati i tvrditi da im nisam u paketu poslao nekakav kabel ili konektor (takvi bi vam odmah stisnuli NEGATIVAN FEEDBACK), pogotovo neke dijelove koje je zgodno imati više komada uz sporni uređaj; takva smeća od ljudi bih instantno otpilio bez riječi slanjem slike koja vrijedi 1000 riječi….pametnome dosta….a bilo je i upornih koji bi i dalje folirali, takve bih slao neka se žale isporučitelju, a ne meni…a onima koji bi se pravili pametni; uljudno bih se ispričao i rekao kako nema problema; “odmah šaljem drugi komad…i svakako mi javite čim stigne..”, naravno, ne pošaljete mu pa ako se javi, onda se vi čudite ko pura dreku kako to da nije stiglo, ali iz prakse znam da se neće više javiti…dalje, jasno mi je da je svima u interesu uštedjeti na poštarini; ali kako je u HP Expressu usvojeno da kupac prilikom preuzimanja paketa uz prisutnost službene osobe (dostavljača) smije pogledati sadržaj paketa i potom platiti otkupninu, iako je među skupljima, neka vam HP express bude primaran, iako ni Overseas preko Njuškala nije loš….a kako je HP još uvijek pod državnim patronatom, iako to u većini slučajeva ništa ne znači, ipak je lakše s njima u slučaju zavrzlama…
    OSJETLJIVU tehničko-elektroničku robu izbjegavajte kupovati; laptopi, hard diskovi i mobiteli su primarni u lancu, to je osjetljiva roba i bilo nestručnim rukovanjem ili nepažnjom dostavljača ista može vrlo lako biti oštećena, a da to nije vidljivo i iz osobnog iskustva znam da dostavljač promptno pere ruke na sve strane, čak i kada je vidljivo blago oštećenje na paketu koje je lako moglo uzrokovati tu grešku tj oštećenje na uređaju iako fizičko oštećenje na samom uređaju nije vidljivo….ili kod mobitela se mogu javljati “srmzavanja” koja nisu uobičajena, a ne možete dokazati da vam se mobitel kao takav “uvalio”….da, znam da vaše dijete vrišti i skviči jer želi baš taj mobitel i vi kao “brižan” roditelj ili sebi želite udovoljiti nečime što si inaće ne možete priuštiti pa zbog 50-100kn razlike uzimate fensi šmensi smartfon za 4000kn umjesto negdje bliže vama za 4500kn i onda dobijete mobitel koji se 5 puta dnevno zablokira sam od sebe….i u konačnici niti imate novce, niti pošteni mobitel…ili neki drugi sporni uređaj….
    dalje, kada nešto kupujete ili prodajete; INFORMIRAJTE se o tome…nemojte biti čorava kokoš….iako je to ponekad korisno jer si uskratite muke objašnjavanjem u nedogled, iapk, dobro je znati što kupujete tj prodajete jer nisu svi ljudi ovce….a nema iritantnije kada te netko nazove i kupuje to što vi imate samo zato jer mu je njegov susjed ili serviser rekao da vama to treba, a vi onda i na najmanji znak odstupanja od onoga što vam je vaš genijalni serviser rekao mislite kako je riječ o prevarantu ili folirantu….prevarantu kada kupujete od njega ili folirantu kada mu prodajete, a on vas je zapravo samo nazvao da vam trati vrijeme jer ni sam ne zna što zapravo treba…mala digresija; ljudi koji svoje upite i komunikaciju svode na email u 90% slučajeva nisu pravi kupci, pravi tj konkretni kupci nakon jednog do eventualno dva maila prelaze na telefonsku komunikaciju, …..ukratko, bilo da prodajete ili kupujete, čitajte s razumijevanjem…o kupo-prodaji preko “njuškala” i inih oglasnika bi se mogao doslovno “vodič” kao knjiga napisati….počevš od psihologije kupovine i prodaje pa do moralnosti i etičnosti kupaca i prodavača….preko obostranog znanja….

  46. Kako se zaštititi od zavaravajućeg poslovanja samog njuškalo poslovanja?
    Na primjer oglašavam iznajmljivanje poslovnog prostora u Zagrebu što platim 50+kn. Oglas je raštrkan i nevidljiv osim da tražitelj točno upiše sve specifikacije iz oglasa što je SCI-FI.
    Ok, nudi mi se opcija super-vau za 218 kn, 10 dana gdje bi oglas trebao biti najvidljiviji u glavnoj kategoriji (najam poslovnih prostora Zagreb) kao i us svim podkategorijama, u opisu super vau isticanja piše da će se vidjeti na naslovnici u desnoj kategoriji, NE VIDI SE.
    Opet je vidljiv samo ukoliko netko traži njuskalo.hr/nekretnine/najam psolovnih prostora/Grad Zagreb/Tresnjevka jug/Precko.

    Mislim svaka čast na prevari i uzimanju 218 kn na ničemu. Vjerujem da bih čak i bolje prošao sa vau-vau pozicijom.

    Ako već idete masno naplaćivati istaknute pozicije onda se ugledajte na pošteni model algoritma kao google adwords, a ne neki vlastiti neshvatljivi model po uzoru na prodavatelja mobitela iz Đurđevca.

    LP

  47. Nemaš pojma Gorane. Da nije bilo Overseasa ja bi dobio štangu. Prevaranti na internetu varaju jer im internet daje anonimnost. Uzmi im anonimnost . Čim se frajer morao identificirati sa svojim podacima da vidiš kak mu se stiso pak.

  48. Svi bi neki feedback? Što vama znači feedback protiv prevaranata kad njima ovi s njuškala deaktiviraju račun i oni naprave novi s drugim podacima? kako se mislite štititi feedbackom? pa daj budite realni malo…osobna primopredaja ili Overseas Express i to je to. ako netko hoće uplatu na račun ajdebok…pa nije jedini koji to prodaje. rađe platiti 50 kn više nekome tko je spreman poslati to Overseas Expressom nego se điberiti za par kuna pa na kraju popušiti. I nema nikakvih uplata pologa da bi onda on kao bio siguran da ćete vi to kupiti…onaj tko je pošten i ozbiljan prodavač pristaje na overseas. gotova priča…

    1. Žali bože i overseas,zaštita protiv prevare?Kakva?Ako počinitelj otkrije svoj identitet svejedno dobije novac prevarenog a dalje je na prevarenom da li će ga tužit privatnom tužbom ili ne,i što ako je šteta manjeg iznosa,tužit ćeš privatnom tužbom za par sto kn?Najbolja zaštita bi bila otvaranje paketa pred dostavljačem da se vidi sadržaj,ako unutra nije dogovorena stvar vračaj prodavaču na njegov trošak.

      1. Bok Gorane, poanta je u tom što u ovome postupku prevarant ostane bez anonimnosti koju mu pruža Internet. Upravo iz te anonimnosti se i rodi ideja o prijevari. Zaključak se nameće sam po sebi: slanje paketa Njuškalovom dostavom (u suradnji s Overseas Expresom) je preventivna mjera – malo koji prevarant će sa svim svojim osobnim podacima krenuti u pokušaj prijevare.

  49. Sve je jasno iz prethodnih komentara! Uvedite feedback i vecina prevaranata ce oglase lijepiti na bandere, kao i prije!

  50. Slažem se da ima puno ljudi koji kad traže uplatu na račun unaprjed ima problema kasnije, ali ja primjerice sam imao više takvih transakcija i sve je bilo uredu. Ja sam uplačivao drugima i drugi meni i zadovoljstvo je bilo obostrano. Predlažem kupcima da prije kupnje provjere i ostale oglase od dotičnog prodavatelja te datum objave i broj pogleda i nebi bilo loše u google upistai korisničko ime od prodavatelja. I molim vas da uvedete neku vrstu “fedbeka”. Vaš vjerni korisnik dugi niz godina.

  51. Da, nešto poput eBay feedbacka odavno želim. U zadnjih 5 mjeseci sam prodao 60ak oglasa i kupio 15ak te sam se jednom “opekao”.
    Da ima feedback sada bih imao lijepi “score” i ljudi bi mi prije vjerovali i samim tim bih prije prodao druge stvari, a i mogao bih upozoriti druge na prevaranta koji me je zaje**** :/

  52. Ja sam isto za to da se uvede feedback.Dosad sam puno toga prodao preko njuškala uglavnom plaćanje pouzećem, i sada bi mi godio pozitivan feedback, a ne da svakog novog kupca moram uvjeravati da ga neću prevariti.Eto mislim da nisam jedini koji ima isto mišljenje u vezi uvođenja ocjenjivanja prodavatelja od strane kupca.Stoga poručujem ekipi koja uređuje stranicu Njuškalo.hr da uvede feedback pod hitno.

  53. a kako se obraniti od onih koi naruce predmet i plati ce pouzecem…a paket nece da zaprime …

  54. Mozda bi trebali napraviti registraciju korisnika kao sto je na ebay.
    Ljudi bi mogli viditi koliko je tko čega prodao i pročitati komentare dali su zadovoljni sa uslugom i proizvodom.
    Sa većim uloženom novcem i trudom bila bi puno bolja usluga i svi bi bili sigurniji a prevara nebi bilo jer bi bili svi osigurani.
    Pozdrav