Od glave do pete

Što Njuškalovci traže od glave do pete?

NAJPOPULARNIJI POJMOVI

Njuškalova kategorija „Od glave do pete“ broji gotovo 130 000 oglasa. Nema sumnje da među njima možete pronaći i komade odjeće, obuće, nakita, torbi, naočala i drugih dodataka, kakve zasigurno nećete pronaći niti u jednoj fizičkoj trgovini.

Ljubiteljima istančanih odjevnih stilova ova je kategorija nepresušan izvor zanimljivih detalja, koji se mogu kupiti po zaista odličnim cijenama. Provjerili smo koje pojmove njuškalovi korisnici najviše pretražuju unutar te katogerije, a rezultati pretraživanja u prethodnom mjesecu i nisu nas pretjerano iznenadili.

Na prvo mjesto najtraženijih pojmova „Od glave do pete“ smjestile su se svečane haljine. Kako nam je toplija sezona već stigla, stiglo je i vrijeme obiteljskih svečanosti, a bliži se i maturalna večera pa sve djevojke koje još nisu uspjele pronaći idealnu haljinu, rješenje vide upravo u „njuškanju“ svojih omiljenih brandova, krojeva i boja. Raznolika ponuda svečanih haljina na Njuškalu možda će neke od njih odvesti u sasvim suprotnom smjeru od početne ideje.

kolaž

Drugi najtraženiji pojam je „Nike air max“. Tenisicama koje su preplavile svijet u prošle dvije sezone, čini se, niti ovog proljeća ne jenjava popularnost.  Ako u trgovinama poznatih sportskih lanaca ili flagship trgovinama niste uspjeli pronaći kombinaciju boja ili broj „airmaxica“ po vašoj želji, možda vas čekaju upravo na Njuškalu. Među oglasima se može naći čitav niz muških, ženskih i dječjih Nike air max tenisica, nošenih i očuvanih, ali i posve novih u kutiji.

Sportski su se brandovi smjestili i na treće i četvrto mjesto po pretraživanju u proteklom mjesecu. „Adidas tenisice“ i “converse all star”, ako je suditi po broju pretraga, i ovog su proljeća pravi hit. Kultni modeli za koje se često tvrdi da nikada neće izaći iz mode najviše zanimaju njuškalovce, a ovaj interes prati i sama ponuda oglasa. Više stotina raznih modela adidas tenisica dostupno je za kupnju putem Njuškala, a cijene im se kreću od 40 kuna na više. Ako tražite neki popularniji i bolje očuvani adidas model, svakako ćete morati izdvojiti nešto više od ove svote.

“Tommy Hilfiger” peti je po redu najpopularniji pojam u kategoriji “Od glave do pete”. Popularni američki modni brend proslavljen sportsko – elegantnim stilom privlačan je i muškim i ženskim posjetiteljima Njuškala. Naime, osim karakteristične odjeće, Tommy Hilfiger nudi i tenisice, cipele, torbice, sunčane naočale, kape, remenje i brojne druge dodatke. Iznimno je popularna polo majica s Hilfigerovim potpisom, koja se može pronjuškati u raznim bojama, a dolazi u varijanti sa kratkim i dugim rukavima. Naravno, u proljeće se više “njuškaju” ove prve.

Pojam “Ray Ban” smjestio se odmah iza pa se čini da su kroisnici s prvim sunčanim danima ove godine počeli pretraživati i popularne sunčane naočale. Guess torba te muška i ženska kožna jakna također su bili iznimno traženi, a među ostalim popularnim brandovima koji su zabilježili nimalo zanemariv broj “njuškanja” su i Louis Vuitton i Ralph Lauren. Osim njih, korisnike su zanimale i cijene zlatnog nakita te satova, a ponajviše Omega, Casio i Nautica.

Ako imate neke od ovih predmeta, a nećete ih više nositi ili vam samo zauzimaju prostor, oglasite ih na Njuškalu budući da za njima u ovo doba godine vlada velika potražnja.

Izvor: AT Internet

Njušim li ja to tvoj komentar?