Novosti

Postanite super prodavači!

PRIVUCITE PAŽNJU

Jedan od ključnih sastojaka za vaše potpuno zadovoljstvo prodavanja na Njuškalu dolazi u obliku upita od strane vaših potencijalnih kupaca. Računica je jednostavna – što više upita dobijete to su veće šanse da ćete prodati. Stoga, kako bismo vam pomogli brže pronaći kupca, pripremili smo vam nekoliko savjeta za uspješnu prodaju na Njuškalu.

Važno je imati super oglas

Naslov oglasa je važan faktor. Ne samo da poboljšava rejting vašeg oglasa na Njuškalovoj tražilici, nego će jednostavan i lako razumljiv naslov pomoći kupcima da brzo pronađu ono što vi nudite, a što njih interesira. Ako nešto hitno prodajete i u naslov napišete  „HITNOOOOOOOOOO“ time niste povećali hitnost, već ste na kupce ostavili dojam kao da vičete na njih. Dovoljno je jedno obično „hitno“ i sve je jasno.

Iskrenost u opisu oglasa može biti presudan faktor kod odluke na kupovinu predmeta koji prodajete, nekretnine koju iznajmljujete ili usluge koju nudite. Iskrenoću ulijevate kupcima povjerenje. U trenutku kad kupac dođe pregledati stvar o kojoj je čitao u oglasu te ako shvati da ste ga doveli u zabludu, odustat će od kupnje.

Detalji u opisu oglasa su isto važni. Opišite svaku važnu stavku. Što više detalja ponudite u opisu, to će se vaš potencijalni kupac lakše odlučiti na kontakt s vama. Ne treba vas plašiti količina teksta, jer kupci se žele informirati prije kupovine!

Fotografije, fotografije, fotografije! Ne možemo dovoljno naglasiti važnost fotografija – ali pazite da to nisu fotografije preuzete s Google servisa. Ne samo da nisu vaše vlasništvo, već lažno opisuju predmet koji prodajete. Ako prodajete rabljeni predmet, kupac želi vidjeti u kakvom je stanju taj predmet – pokažite mu, ne skrivajte ništa, jer ionako će ga vidjeti prije kupnje, a dovođenje kupca u zabludu s lažnom fotografijom vas može koštati prodaje.

Cijena predmeta koji prodajete isto ulazi u top 5 važnih stavki. Prije određivanja cijene pronjuškajte slične predmete iz kategorije u kojoj ćete se oglašavati. Ako nema sličnih predmeta, uzmite u obzir prodajnu cijenu za novi takav predmet i godine korištenje. Starine i kolekcionarske predmete je dobro odnijeti na procjenu. Vjerovali ili ne, vaše kupce najviše živcira kad nalete na cijenu od 1 kn ili kako mnogi vole napisati „cijena na upit“. Slobodno navedite cijenu jer i time kupcu štedite vrijeme potrebno da sazna sve informacije. Svaki kupac ima budžet kojim raspolaže i ako je cijena u njegovoj kupovnoj moći, onda to želi i mora znati.

Kategorija u kojoj ste predali oglas će olakšati pronalazak vašeg oglasa – ako je ispravna. Predavanje oglasa u krivu kategoriju znači da kupac vrlo vjerojatno neće pronaći vaš oglas.

Zadnji savjet je da budete pristupačni i prijateljski – dajte vašem oglasu ljudskosti, ispričajte neku zanimljivost vezanu uz povijest predmeta koji prodajete ili stana koji iznajmljujete. Isto tako, imajte na umu da veliki broj kupaca na Njuškalu oglase pretražuje putem mobitela pa svakako navedite broj na koji vas se odmah može dobiti. Dostupnost je kupcima od velike važnosti i vaše nejavljanje na mobitel će zasigurno odbiti od kupnje osobu koja vas je pokušala kontaktirati.

Vaš korisnički račun na Njuškalu vam olakšava upravljanje oglasima. Pratite kretanje vašeg oglasa u rubrici i ako je pao na niže pozicije, gurnite ga na vrh liste uz pomoć funkcije ‘Skok na vrh’. Koristite li Njuškalove istaknute oglasne pozicije, možete očekivati i porast u broju upita. Razlog je jednostavan – veća vidljivost oglasa znači i više upita. Naravno, ako ste se držali gore navedenih smjernica.

Ne zaboravite, u svakoj nedoumici možete se obratiti našoj Korisničkoj podršci na podrska@njuskalo.hr. A ako ste sada spremni za objavljivanje oglasa, jednostavno kliknite ovdje.

Imate li vi neki savjet za prodavače s Njuškala? Postoji li nešto što vas posebno smeta i htjeli biste im poručiti da to promijene, ostavite poruku u komentarima.

– Njuškalo tim

Njušim li ja to tvoj komentar?

Leave a Comment
  1. Kako je neki korisnik naveo mislim da bi trebali uvest ocjenivanje prodavatelja,jer bi to isto sigurno utjecalo na odluku kupaca dali da kupe od tebe ili nekog drugog.

  2. Na eBayu se ocjena može ostaviti nakon kupnje koja prolazi kroz sustav i jasno je vidljiva. A kako bi se to reguliralo na njuškalu? Ja bi mogao ostaviti nekome ocjenu a tko će dokazat da sam stvarno nešto kupio?! Ako bi uvjet za ostavljanje ocjene bilo slanje poruke preko njuškala, opet se to može zloupotrijebiti na način da se samo pošalje poruka i ostavi ocjena bez stvarne realizacije kupoprodaje

  3. Već je vrijeme da se na njuškalu uvede sistem isti kao na eBayu ,odnosno ostavljanje ocjena nakon kupnje i prodaje , da se vidi tko je pošten ,a tko mulja.

  4. Ocjenjivanje prodavatelja-kupca u zapadnim zemljama EU je normalitet.Onaj koji kupuje odnosno prodaje ocjenjen je od mase, od iste se iskristalizira njegov “pravi” profil.Njuškanje bi trebalo biti efikasno. Ja trebam i tražim sigurnost,pouzdanost i informacije. Ocjenjivanje pojedinih kategorija, nap. objava teksta, da li je bio super prodavać odnosno kupac? vremensko odvijanje isporuke na dogovoren naćin.Konkretno, kritika odnosno pohvala dotićnog kroz Vau Vau doprinjela bi ono što se traži odnosno oćekuje bilo od kupca ili prodavatelja.
    Vaš Ivan grozni

  5. Kod kreiranja oglasa npr. za iznajmljivanje apartmana imate opciju za unos cijene od minimalnog do maximalnog iznosa,a kad oglas predate i idete ga naći među drugim oglasima prikazana je samo maximalna cijena koja potencijalnog gosta zbog visine cijene odmah odbije i oglas niti ne pogleda i vidi što sve nudite.Bilo bi dobro da se prikaže minimalna i maximalna cijena.Unaprijed se zahvaljujem.Pozdrav od Ivana. !:-)

  6. Kod prodaje nekih prtoizvoda pojavljaju se tkzv. “fantomi” koji se predstavljaju kao stranci, pa su sad u Francuskoj, sad u Španjolskoj, pa trebamo neki iznos kuna za “troškove” itd. Oni koji skrivaju adresu, e-mail i telefon jednostavno treba preskočiti bez obzira koliko cijena bila povoljna

  7. Tekstom kojim pokušavate pomoći u
    kupoprodajnom odnosu je dobar način da se
    uspostavi; povjerenje korektan odnos,bolja prodaja,s čim se doista slažem,ali nije na odmet
    znati da trgovina nije samo robama nego i uslugama, pa stoga cijenu za uslugu putem oglasa
    najčešće nije moguće dati bez potpunijih informacija,zato se ne bi složio sa konstatacijom da cijena od 1 kn živcira kupce, bar kad je u pitanju usluga.

  8. Ja kada tražim oglas uopće ne gledam ove prve istaknute oglase jer ja trazim po cijeni i prvo šta napravim kad tražim oglas je da stavim on niže prema višoj cijeni ili obrnuto i uopće ne gledam istaknute oglase..i mislim da to radi većina

  9. Njuškalo, vrhunski si, nekoliko uređaja sam već prodao…

    Prijedlog…..

    Npr, ja kao registrirani korisnik, prodao sam npr 5 uređaja, prosjek mi je recimo 10 dana, a na te uređaje kupac je poslao meni ili Njuškalu komentar da li sam pouzdan ili neki anonimac… te dodijeljuje ocjenu npr 1-10, te se tako dobijaju zvjezdice…

    Vjerujem da znate na što mislim, ne samo da bi nama registriranima rastao/padao reiting, nego bi se i kupac na osnovu vaših podataka lakše odlučio da li se prodaje uistinu opisan proizvod, a ne kao neki ‘Prodajem iPhone’ a ono pošalje samo masku uređaja za masnu lovu…

    Kupac tada najčešće odustaje od tužbe za prijevaru, jer bi ga to koštalo novaca i živaca nego za koliko je bio prevaren….

    Vaš Goran, MyPrototips

    1. Na Hrvoje (prvi koji je dao komentar) kliknuo sam ‘ODGOVORI’, no ne znam da li će se nadovezati na njegov komentar, ili će se pojaviti kao novi komentar (ako je ovo drugo, tada će biti dva moja komentara jedan za drugim, izvinjavam se), no slažem se sa Hrvojem, jer mi neki koji platimo vau vau, to je u redu, a besplatni, zašto ih gurati samo prema dolje….?

      MyPrototips

  10. Mislim da bi trebali moci ocijeniti prodavatelja i po tome znati dali je neko pouzdan, bilo bi manje prevarenih, a mislim da vam je to u cilju? zar ne?