Njuškalo blog Novosti

Objavi oglas koji prodaje!

DOBRI SAVJETI

Želiš uspješno predati oglas i brzo i efikasno postići svoj cilj?! Ništa lakše – samo slijedi naše jednostavne upute i savjete za kreiranje super oglasa i tako osiguraj veliki broj upita potencijalnih kupaca!

Bez nejasnoća

Kao što vjerojatno već i znaš većina oglasa pretražuje se kroz tražilicu pomoću ključnih riječi. Baš zato je iznimno važno da svom oglasu zadaš jasan i precizan naslov jer tražilica najprije pretražuje naslove oglasa pa tek onda ključne riječi iz opisa. S istaknutim i preciznim naslovom olakšat ćeš potencijalnom kupcu da pronađe što mu treba i da u moru drugih oglasa zapazi upravo tvoj – naime, ispravno kreiran naslov oglasa smjestit će ga visoko na listi rezultata pretrage! Npr. ako prodaješ mobitel u naslovu je dobro navesti proizvođača i model te neku specifičnu karakteristiku uređaja, ako ju se želi naglasiti. Ako želiš oglasiti prodaju odjevnog predmeta, npr. majice, dobar naslov sadržavat će informaciju o proizvođaču, modelu, konfekcijskom broju i da li se radi o majci za muškarce ili žene. Vrlo sličan pristup primjeni i kod oglašavanja sunčanih naočala. Najvažnije je da naslovi budu jasni, precizni i razumljivi svima!

Opiši sve

A kad kreneš opisivati svoj oglas zapamti – od viška glava ne boli! Što je opis opširniji i s više pojedinosti i detalja veća je šansa da zainteresiraš potencijalnog kupca! Nije loše staviti se u ulogu kupca specifičnog predmeta pa razmisliti o tome što bi i sami, da ga kupujete, o njemu voljeli znati. Vjerojatno ne treba ni reći da su preciznost i iskrenost u opisu predmeta ključni i za tebe kao prodavača i za potencijalnog kupca jer samo je tako moguće obaviti dobar posao na obostrano zadovoljstvo! Bez obzira prodaješ li mobilni uređaj, majicu, sunčane naočale ili nešto trče detaljno opiši njihovo stanje, povijest i sve ključne karakteristike jer će kupac upravo na temelju toga donijeti odluku o kupnji. Što više informacija dobiju, to će više vremena uštedjeti i lakše će im biti odlučiti se na kupnju.

Fotografije su važne

Ključnu ulogu koju imaju fotografije u tvom oglasu nemoguće je precijeniti! Bez obzira na to koliko je predmet koji prodaješ atraktivan i kvalitetan, ako to ne pokažeš kroz fotografije teško ćeš napraviti dobar posao. Što više fotografija to bolje, ali kvantiteta nikako ne može nadoknaditi kvalitetu. Ako imaš dobre fotke to će te izdvojiti iz drugih oglasa koje ih možda nemaju ili su iznimno loše, što znači da ćeš dobiti više upita i tako bitno povećati šansu za uspjeh. Danas gotovo svaki mobilni uređaj ima pristojnu foto kameru, tako da nije nužno imati fotografije snimljene profesionalnim fotoaparatima. Bitno je samo posvetiti malo pažnje pri fotografiranju i rezultati mogu napraviti bitnu razliku! Npr. kada fotografiraš predmete koje želiš oglasiti, poput mobitela, majice ili sunčanih naočala, savjetujemo ti da ih snimiš u prostoriji koja je dobro osvijetljena, tako da se na fotki bolje i vjernije prikažu boje tih predmeta – ali pripazi da izvor jakog svijetla ne tuče direktno u leću kamere. Također, bilo bi dobro da podloga (ili pozadina) na kojoj fotografiraš predmet bude u nekoj kontrastnoj boji, što će ga dodatno istaknuti i učiniti atraktivnijim. I ne zaboravi u svoj oglas staviti fotografije predmeta iz različitih kuteva jer tako potencijalnom kupcu nudiš više informacija i  olakšavaš mu odluku.

Pazi na cijenu

Kada predaješ svoj oglas putem kojeg želiš prodati neki predmet iznimno je važno da dobro procijeniš realnu cijenu predmeta. Nije loše informirati se o cijeni istog predmeta u trgovinama (ako je to moguće) ili vidjeti kako im se kreće cijena kod ostalih prodavača u oglasniku. Na osnovu takvih informacija i karakteristika konkretnog predmeta koji prodaješ lakše je formirati vlastitu cijenu koja će ti omogućiti bržu i jednostavniju prodaju. Ako pak tvoja cijena nije fiksna ili ovisi o nekim specifičnostima predmeta obavezno to navedi u opisu oglasa kako bi kupac znao s čime može računati. Kao i sa svim ostalim elementima oglasa, potrudi se da ne zbunjuješ potencijalnog kupca već mu jasnim i preciznim informacijama o cijeni olakšaš kupnju!

Daj svoj broj telefona

Što se tiče načina komunikacije s potencijalnim kupcima, naše nam iskustvo govori da kupci najviše vole imati mogućnost da nazovu prodavača na telefon ili mobitel, a kad im takva opcija nije dana to im ulijeva dozu nepovjerenja. Zato ti savjetujemo da u svom oglasu navedeš točan broj telefona ili mobitela na koji te se može dobiti, a u slučaju da preferiraš isključivo kontakt putem emaila da navedeš razlog zbog kojeg je to tako. To, naravno, nije obavezno, ali tako češ kupca lakše uvjeriti da je priča iza tvog oglasa korektna i poštena. Također, daj sve od sebe da na upite mailom odgovoriš što je prije moguće jer tako češ ostaviti dojam ozbiljnosti i povećati svoju šansu da brzo i uspješno obaviš posao.

I za kraj, ne zaboravi biti ugodan i ljubazan. Biti profesionalan, a istovremeno osoban i frendli ne isključuje jedno drugo već, dapače, pomaže poslovnu komunikaciju učiniti ležernijom. A ako tome još i dodaš malo pitkog humora tvoj oglas bit će zasut upitima!

Njušim li ja to tvoj komentar?