Novosti

Čuvajte se lažnih e-mailova, njuškalovci!

PREPOZNAJTE IH

Primjetili smo pokušaj prijevare putem lažnih e-mailova upućenih Njuškalovoj zajednici. Ovaj podli čin poznat je internetskome pučanstvu pod engleskim nazivom “phishing“.

lažno predstavljanje

Ako ikada primite e-mail koji izgleda kao da je stigao s Njuškala, a čiji sadržaj vas poziva na odgovor (reply) ili da kliknete na sumnjivi link ili možda traži vaše osobne podatke ili podatke s kartice/bankovnog računa – radi se o lažnom predstavljanju i pokušaju prijevare. Pazite na očite znakove, poput e-maila prikazanog na gornjoj slici – sadrži gramatičke i pravopisne pogreške te nadasve sumnjivi poziv na kupnju. Logotipovi tvrtke kao i e-mail adrese se lako mogu kopirati, stoga pažljivo postupajte s e-mail porukama.

U slučaju da ste primili e-mail poput ovoga, molimo da nas obavijestite o tome na podrska@njuskalo.hr. Ako imate pitanja ili nedoumica, slobodno nam pišite, rado ćemo vam pomoći.

Ostale savjete za sigurnost možete pročitati ovdje.

– Njuškalo tim

Njušim li ja to tvoj komentar?

Leave a Comment
  1. Poštovani:

    Vašim oglasnikom duže vrijeme kruže oglasni o prodaji, najčešće nekretnina, automobila, audio-video uređaja i slično.

    Iz aviona je vidljiv način na koji se oglašavaju te stvari:

    1. Vrlo loš hrvatski jezik (vjerojatno google prevoditelj)
    2. Vrlo povoljne cijene i uvjeti
    3. Vozilo se trenutno nalazi u Hrvatskoj sa stranim pločicama
    4. Traže se podaci

    Jedan od ovakovih oglasa je ovdje:

    http://www.njuskalo.hr/auti/hyundai-santa-fe-2.0-crdi-4wd-oglas-13688817

    Mislim da bi administrator odmah prije puštanja oglasa trebao uvidjeti da je oglas lažan…

    1. Pozdrav Mike. Više od 11 tisuća oglasa se svakodnevno preda na Njuškalu. Naša korisnička služba pregledava sve oglase, no kako i sami korisnici znaju potvrditi, često upravo sumnjive oglase (cijenovno sumnjive automobile), korisnici predaju u sitne sate. Ukoliko su i dalje aktivni ujutro, korisnička služba ih svakako uklanja. Svakako je od pomoći ako iste korisnici prijave na link “prijavi oglas” na svakom detaljnom prikazu oglasa. Uz to, uvijek savjetujemo korisnicima, kako se osigurati u kupnji odnosno u prodaji.